خرید رنگ مخصوص خط کشی اسفالت و نحوه اجرا

توجه فرمائید که سطح آسفالت یک سطحی است نیمه انعطاف که اجازه ورود به هر دفتر نقاشی ابرنگ را داخل خود نمی دهد. برای خرید رنگ مخصوص خط کشی آسفالت و پاره ای از موارد سطوح بتنی و نحوه ی اجرای آن لازم است به موارد زیادی توجه کرد که در ادامه به پاره ای از موارد اشاره می کنیم.

نحوه ی اجرای رنگ مخصوص خط کشی آسفالت

اولا باید رنگ ها به نحوی استفاده شوند که در صورت استفاده مکرر دچار مشکل نشوند .برای سطوح کوچک مانند طرح پویای مدارس و نقاشی های کوچک روی سطح زمین غلتک ها و اسپری ها و برس ها و قلمو ها بر روی جزئیات کوچک تمرکز بیشتری دارند اسپری ها و غلطک ها در مناطق بزرگ بهتر عمل خواهند کرد.در اینجا مراحل رنگ آمیزی روی سطح آسفالت را شرح می دهیم .

مراحل اجرای رنگ مخصوص خط کشی اسفالت

  • ابتدا لازم است سطح اسفالت سشته شود چون وجود روغن و دانه های ریز شن باعث می شود دفتر نقاشی پارچه ای به خوبی به سطوح نچسبد و بعد از مدتی رنگ پاک شود .
  • شستشو و پاکسازی باعث می شود که یه رنگ ماندگارتر روی سطح اسفالت و بتن داشته باشیم.
  • پس از شستشو حتما لازم است از رطوبت مطلقا پاک شود.
  • به برچسب و نحوه ی رنگ امیزی محصول توجه نمایید.
  • استفاده ازتینر و اب برای رقیق کردن باید به اندازه باشد.
  • در مراحل دوم درصورت وجود خلل و فرج از پرایمر یا زیر رنگ استفاده کنید.
  • در سطوح عمودی بهتر است از رنگ پاش استفاده شود که بهتر می چسبد .

خرید رنگ مخصوص خط کشی اسفالت

به نوع رنگ خط کشی یا رنگ روی اسفالت که می خواهید خرید کنید توجه فرمائید چرا که انتخاب رنگ نامناسب منجر به تخریب اسفالت ویا دوباره کاری می شود .چون که در بعضی از موارد رنگ های ترافیکی اسفالت قوی تر از آسفالت بوده و موجب تخریب ان می شوند. درصورتی که قصد خرید رنگ مخصوص خط کشی اسفالت دارید ما در تمام مراحل خرید و مشاوره ان و همچنین نحوه ی اجرای ان در کنار شما هستیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما