فروش رنگ ترافیکی سرد دوجزئی

فروش انوع رنگ ترافیکی سرد دوجزئی از طریق مجموعه ی ایمن رنگ تاپ انجام می شود. رنگ خط کشی سرد دوجزئی را بوسیله دستی  و ماشینی اجرا می کنند.و در روش دستی به روش غلطک و کاردک و در روش ماشینی به روش اسپری و اسکرید اجرا می شود.

رنگ ترافیکی سرد دوجزئی

این رنگ معمولابر پایه رزین های اکریلیک می باشد. و می تواند به صورت سه جزئی نیز ارئه شود. از دوجزء رنگ و هاردنر یا سخت کننده تشکیل شده است. که سخت کننده ان به شکل پودر پراکساید می باشد. که بیشتر وارداتی است . و عدم وجود رقیق کننده و جامد وزنی  این رنگ که 98 درصد می باشد، امکان اجرای رنگ را در ضخامت های بالا فراهم اورده است.

رنگ ترافیکی سرد
اجرای رنگ ترافیکی سرد به صورت اسکرید

روش اجرای رنگ ترافیکی سرد دو جزئی به صورت دستی

بعد از مطمئن شدن از شرایط اب و هوایی و تمیزی محل اجرا از هر گونه الوذگی و گرد و خاک ،فضای مورد نظر را بوسیله ی چسب محاط نموده و بعد از همگن نمودن دو جزء که با شتاب دهنده و رنگ خط کشی  اصلی ، بوسیله غلطک و کاردک اجرا نمایید. بعد از خشک شدن سطحی رنگ چسب محاط شده را جدا نمایید. توجه فرمایید که هاردنر پراکساید را به مقدار توصیه شده توسط تولید کننده رنگ ترافیکی که معمولا حدود 8 تا 10 درصد وزنی رنگ است ، به رنگ اضافه نمایید. توجه نمایید که از اختلاط مسقیم شتاب دهنده و سخت کننده اجتناب نمایید. چون سبب بروز اتش سوزی می گردد.

رنگ ترافیکی سرد

رنگ ترافیکی سرد دو جزئی اجرا به صورت اسپری

این محصول به صورت سه جزء ارائه می شود.جزئ اصلی  Aو B رنگ به صورت مایع و به نسبت 1 به 1 عرضه می گردد. و جزء C ان به صورت خمیر یا پودر سفید می باشد. و روش اجرا به این صورت است که در هنگام اجرا جزء اصلی Bبا جزء C مخلوط شده و در یکی از مخزنهای ماشین خط کشی می ریزند و جزء A نیز جداگانه ریخته می شود. وبه صورت مصرف یکسان از هر دو جزء روی اسفالت اجرا می شود.

رنگ ترافیکی سرد

رنگ ترافیکی سرد دو جزئی و اجرا به روش اسکرید

این محصول نیز جهت خط کشی جاده و معابر و علائم افقی طراحی شده است. این محصول به صورت دوجزء ارائه می گردد. جزء اول به صورت رنگ مایع و جزء دوم به صورت سخت کننده که به صورت خمیر سفید به مشتریان ارائه می گردد.بعد از مطمئن شدن از شرایط سطح و هر کدام از این اجزاء را در مخزن مربوط به خود جداگانه می ریزند و و درنازل خروجی به هم رسیده و با هم ترکیب می شوند. این محصول به خاطر نداشتن حلال و درصد جامد بالای 90 درصد می توان در هر ضخامتی اجرا نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما