فروش عمده رنگ صنعتی نسوز

رنگ جزء پوشش هایی است که کاربرد زیادی در ساختمان ها و صنعت دارد. رنگ صنعتی نسوز در صنعت های پتروشیمی، پالایشگاه و… استفاده می شود. این نوع رنگ ها در برابر حرارت و گرما مقاومت و تحمل بالایی دارند و با توجه به حفظ خاصیت در دمای بالا و عدم رنگ پریدگی به عنوان پوشش در این صنایع استفاده می شوند. 

فروش عمده رنگ صنعتی نسوز

مشخصات کاربردی انواع رنگ صنعتی نسوز

مشخصات کاربردی انواع رنگ صنعتی نسوز

رنگ نسوز سیلیکونی می تواند در برابر حرارت های بالا تا دمای 700 درجه سانتیگراد را تحمل کند. از جمله ویژگی این رنگ ها می توان به چسبندگی عالی بر روی سطوح رنگ شده اشاره نمود. این نوع رنگ ها در صورت استفاده سریع خشک می شوند و در برابر خوردگی و واکنش های شیمیایی مقاومت بالایی دارند. این رنگ حالت نیمه براق مایل به رنگ نقره ای دارد و به مرور زمان و بر اثر حرارت و گرما رنگ آن تغییر نمی کند.

رنگ های نسوز در منازل نیز استفاده می شوند. شومینه به دلیل تولید گرما و حرارت باعث می شود دیواره های اطراف شومینه دچار سوختگی و سیاهی شوند که می توان با رنگ های نسوز دیواره های اطراف را در برابر حرارت شومینه مقاوم نمود.

از رنگ های نسوز می توان در موتور سازی ها، بر روی لوله هایی که تحت تاثیر حرارت و دمای بالا هستند، کوره ها، تهیه ی اجاق گاز، دودکش، رادیاتور و … استفاده کرد.

این رنگ بسیار پرکاربرد برای هر سطحی که در برابر حرارت، گرما، رطوبت، آب و… قرار دارد بسیار مناسب و کاربردی می باشد و سطوح را به طوری عالی پوشش می دهد. امروزه از این رنگ بسیار در صنایع استفاده می گردد.

البته لازم به ذکر است برای استفاده از این رنگ ابتدا باید هر گونه گرد و خاک، اضافات و… از روی سطح مورد نظر به طور کامل برطرف شود و بعد روی آن رنگ استفاده شود چرا که هر کدام از این موارد باعث عدم چسبیدن رنگ به سطح می شود و کار را دشوار می کند.

بازار تولید بهترین رنگ صنعتی

بازار تولید بهترین رنگ صنعتی

بازار تولید رنگ های صنعتی بسیار پر رونق است و همین امر موجب شده است که تمام تولیدی ها برای جلب رضایت مشتری و سودآوری بیشتر کیفیت کار خود را بالا ببرند و به ندرت می توان رنگ بی کیفیت در بازار یافت اما بعضی از برند های با سابقه با استفاده از نیروهای متخصص و مواد اولیه ی با کیفیت و استاندارد مبادرت به تولید رنگ ها می کنند که دارای مشتریان بیشتری نیز هستند. 

فروش رنگ صنعتی امروزه علاوه به صورت حضوری به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز صورت می گیرد که مشتریان می توانند از طریق وب سایت ها مبادرت به خرید این محصول نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما