قیمت رنگ ترافیکی زرد با بازتاب قابل قبول

قیمت رنگ ترافیکی زرد با بازتاب قابل قبول گوناگون می باشد. دلیل این تفاوت نرخ ها، بیشتر بحث کیفیت، شرکت تولید کننده و همینطور مواد اولیه ای است که در آنها به کار می برند.  همچنین این موضوع را نیز نباید‌ از یاد برد که بهای کالا به فروشنده آن نیز بستگی دارد.در کنار این، سفارش رنگ ترافیکی دو جزئی و سه جزئی عمده می توانید انجام دهید. رنگ ترافیکی زرد پیش ساخته یا رنگ ترافیکی زرد پودری نیز قیمت های متفاوت تری دارد.

قیمت رنگ ترافیکی زرد با بازتاب قابل قبول

رنگ ترافیکی دو جزئی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ ترافیکی دو جزئی چه ویژگی هایی دارد؟

می دانید رنگ ترافیکی دو جزئی چه ویژگی هایی دارد؟ این محصولات را بیشتر در انواع مختلف ارائه می دهند. به همین علت می توان از جنبه های گوناگون بحث کیفیت شان‌ را مورد بررسی قرار دارد.

جزء اصلی آن که به حرف A نشان داده می شود، رنگ مایع و و جزء B شامل خمیر سفید رنگی بوده که سخت کننده است. که بهتر است از نوع پودری ان استفاده کنید . آنها از ترکیباتی برخوردار می باشند که خاصیت ضد لغزشی دارند. اما هر دوی آنها خصوصیات زیر را دارا می باشند:

  • در هر ضخامتی قابلیت اجرا را دارند.
  • بر روی سطوح بتنی، خشتی، سیمانی و آسفالت قابل اجرا هستند.
  • ماندگاری شان بالا است.
  • تیتان  و کربنات سفید رنگ ان باعث می شود که رانندگان در شب براحتی ان را تشخیص دهند
  • در مدت زمان کمی خشک می شوند و قابلیت استفاده را پیدا می کنند.

رنگ دوجزئی  رنگ های متنوع به ویژه زرد و سفید و مسی و اخرایی و ابی  تولید می گردند. آنها را بیشتر برای خط کشی های ترافیکی در جاده ها، بزرگراه ها، پارکینگ ها و غیره مکان های دیگر استفاده می نمایند. به علت داشتن خاصیت های متعدد و همینطور قیمت های مناسبی که دارد، به یکی از پرمصرف‌ ترین رنگ ها تبدیل شده اند.

سفارش بهترین انواع رنگ ترافیکی زرد

سفارش بهترین انواع رنگ ترافیکی زرد

برای ارائه سفارش بهترین انواع رنگ ترافیکی زرد که به گونه تک، دو و سه جزئی ارائه می شوند، می توان به فروشنده ای مراجعه نمود که محصولات برترین‌ شرکت تولیدی را پخش می کند. البته اگر قصد، خرید کلی است، می توانید با نرخ های مناسب تری نیز آنها را به دست آورید.

این را هم باید متذکر شد که در گالن ، سطل های پلاستیکی 20 و 25 و بشکه هایی با وزن250 کیلویی  و کیسه های 25 کیلویی به صورت پودر خشک  این رنگ ها  عرضه می گردند. هر کدام می تواند در جا و امور خاصی به کار روند.

چنانچه کارتان پخش جزئی است و یاد ارسال به بازارهای جهانی را انجام می دهید، قادر هستید تا از این مجموعه، ناب ترین رنگ های ترافیکی را آنلاین بخرید. عرضه به شیوه سر تا سری صورت می گیرد و کالا در کمترین زمان به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما