قیمت رنگ ترافیکی گرم

رنگ ترافیکی گرم، یکی از پر مصرف ترین رنگ های موجود می باشد و در بسیاری از مکان ها مانند خیابان، از آن استفاده می گردد. رنگ ترافیکی دارای دو نوع گرم و رنگ ترافیکی سرد می باشد. این محصول پر کاربرد در بسیاری از کارخانه ها تولید شده و در بازار به فروش می رسد. قیمت رنگ ترافیکی گرم، به سبب مواد اولیه مصرفی که از خارج از کشور وارد می شود درگیر نوسان می باشد و قیمت ثابتی ندارد. قیمت آن بسته به کیفیت رنگ تولیدی و اندازه بسته بندی رنگ ها باهم متفاوت است.

قیمت رنگ ترافیکی گرم

راهنمای خرید بهترین نوع رنگ ترافیکی

راهنمای خرید بهترین نوع رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی در بسیاری از مکان ها مانند فرودگاه ها و خیابان ها استفاده می شود و کیفیت و مرغوبیت آن اهمیت زیادی دارد. تولید رنگ خط کشی در بسیاری از کارخانه های کشور، صورت می پذیرد. این رنگ های برای علامت گذاری اماکن استفاده می شود و کاربرد های زیادی دارد. رنگ های ترافیکی با دستگاه های مدرن و تجهیزات به روز، برای خط کشی روی سطوح پخش شده و این دستگاه ها برای چسباندن بهتر رنگ های ترافیکی هر روز پیشرفته تر می شوند. هرچه حجم کار با رنگ بیشتر باشد استفاده از دستگاه های پیشرفته ، ضروری تر می شود. برای یک خرید رنگ ترافیکی مناسب و به صرفه باید به نکات مهمی دقت نمود تا بعد از استفاده از آن دچار مشکل نشویم.

بهترین نوع رنگ ترافیکی، رنگی است که وقتی با دستگاه و پیستون مخصوص روی مکان مورد نظر پخش می شود به خوبی به زمین چسبیده و زود پاک نشود. دارای ماندگاری بالا بوده و در اثر انواع حوادث، زود از بین نرود. بهتر است برای عمر بالای رنگ های ترافیکی، آب و هوای منطقه بررسی شده و متناسب با اقلیم منطقه، رنگ انتخاب شود. این رنگ ها به رطوبت زیاد و گرمای شدید عکس العمل نشان داده و زود از بین می روند. رنگ خوب، باید دارای مقاومت بسیار بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. نباید از رنگ های ارزان استفاده شود، زیرا در مدت کوتاهی از بین می روند و بازسازی ان ها هزینه های زیادی بر پیمانکاران تحمیل می کند.

نرخ رنگ ترافیکی درجه یک

نرخ رنگ ترافیکی درجه یک

رنگ های ترافیکی بسته به نوع و جنس ان ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. رنگ ها هرچه دارای کیفیت بالاتری باشند، قیمت بیشتری هم دارند. نرخ رنگ ترافیکی درجه یک، به سبب استفاده از مواد اولیه مرغوب، از همه گران تر می باشد. این رنگ ها فروش اینترنتی هم دارند. مصرف کنندگان این محصول می توانند با رفتن به سایت های معتبر و رسمی، ضمن اطلاع از قیمت محصول مورد نظر، آن را به صورت آنلاین و به میزان دلخواه خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما