اخرین قیمت رنگ خط کشی خیابان

با سلام و عرض ادب ، برای دریافت اخرین  و بروز ترین قیمت رنگ خط کشی خیابان و رنگ های مناسب خط کشی محوری جاده و عابرین پیاده  سالن ها سوله ها  و پارکینگ های سنگی و بتنی و اسفالتی ، ایمن رنگ تاپ را دنبال کنید.

مقدار خرید برای رنگ خط کشی خیابان

میزان مصرف رنگ خط کشی برای خیابان های شهری بسته به نوع اسفالت که ایا تازه یا فرسوده باشد فرق می کند.برای اسفالت های قیر زده رنگ خرید نکنید چون پول خود را هدر میدهید.  برای خط کشی خیابان به عرض 15 سانتی متر با ضخامت 700 میکرون تر و خشک 350 میکرون 135 تا 130 گرم رنگ خط کشی سرد تخمین بزنید با پرت رنگ ممکن است به 140 گرم بر متر طول یا 140 کیلو گرم بر کیلومتر مفید مصرف شود.

قیمت رنگ خط کشی خیابان

قیمت رنگ خط کشی خیابان چند است ؟

قیمت رنگ خط کشی خیابان اسفالتی  سرد استاندارد از رنگ دوجزئی ترافیکی استاندارد ارزانتر است .  و ماندگاری کمتری رو اسفالت دارد.چون پراکساید رنگ دوجزئی هندی و المانی و کره ای و… است و این باعث می شود که واردات تایر زیادی برا قیمت ان داشته باشد .الان قیمت پراکساید  50 درصد رنگ دوجزئی به هر کیلو یک ملیون ششصد  هزارتومان هم رسیده است . برای چهار راهها و سرعت گیرهها رنگ دوجزئی استفاده می شود. چون این رنگ مقاومت اصطکاکی و فشاری زیادی دارد. توصیه می شود از این نوع رنگ استفاده کنید ؛برای دریافت بروز قیمت رنگ خط کشی خیابان همین حالا  و یا هر وقت دیگه ای یا دوست داشتید با ما تماس بگیرید ایمن رنگ تاپ خود را موظف می داند که با مشتریان همیشه مدارا کند. و فورا اعلام قیمت نماید.

قیمت رنگ خط کشی خیابان

رنگ خط کشی های خیابان را چطور تامین کنم ؟

برای تهیه و استعلام رنگ خط کشی خیابان ، اخرین قیمت رنگ خط کشی خیابان، باتوجه به متریال ها و مواد اولیه ان مانند  تینان و پراکساید و تولوئن و زایلین و رزین های اکریلیک ترموپلاست  تعیین می شود . با توجه به این مساله ما می دانیم که این شرکت ها ، می توانند بهترین رنگ ها را تامین کنند.

قیمت رنگ خط کشی خیابان

میزان مصرف رنگ خط کشی خیابان روکف  اسفالت چقدر است

رنگ خط کشی دوجزئی برا سرعت گیرهها ، میزان مصرف ان از 1.5 کیلو تا  4 کیلوگرم بر متر مربع هست. هرچی ضخامت رنگ بیشتر باشد قطعا ماندگاری ان بیشتر خواهد بود. البته باید توجه داشت که ضخامت بیش از حد باعث شکنندگی رنگ نگردد. گاهی ممکن است ضخامت بیش از حد ان سبب شود که اسفالت را خراب کند.

رنگ سرد ترافیکی را برای رو اسفالت معمولا یک کیلوگرم بر متر مربع استفاده می کنند. میزان مصرف رنگ ترافیکی و یا خط کشی سرد ترموپلاست معمولا 140 گرم بر متر طول به عرض 15 سانتی متر ، ضخامت 350 تا 400 میکرون حالت خشک را می دهد.

برای دریافت قیمت تولید کنندگان عمده رنگ ترافیکی با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما