بازار عرضه رنگ عابر پیاده

بازار عرضه رنگ عابر پیاده به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون عرضه کنندگان با این روش فروش می توانند با کمترین هزینه و به راحتی محصول خود را روانه بازار های مصرف کنند.

رنگ عابر پیاده همان رنگ ترافیکی می باشد که معمولا در دو رنگ سفید و زرد است و به منظور ایجاد نظم و امنیت عابران پیاده و رانندگان استفاده می شود.

بازار عرضه رنگ عابر پیاده

ویژگی بهترین رنگ عابر پیاده

ویژگی بهترین رنگ عابر پیاده

ویژگی های بهترین رنگ عابر پیاده شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در شرایط آب و هوایی گرم قابلیت چسبندگی به آسفالت را دارد.
  • در برابر اصطکاک مقاومت بالایی دارد.

رنگ های عابر پیاده در دو نوع رنگ ترافیکی سرد و گرم تولید می شوند در مکان های پر تردد مانند بزرگراه ها و اتوبان ها از رنگ گرم استفاده می کنند چون نسبت به رنگ ترافیکی سرد مقاومت بالایی دارد و در ضخامت 500 تا 600 میکرون قابل اجرا می باشد در خیابان های کم تردد از رنگ ترافیکی سرد استفاده می نمایند.

در هنگام اجرای رنگ ترافیک باید به چند نکته توجه کنید ابندا سطح روی آسفالت باید کاملا خشک باشد چون رطوبت مانع چسبیدن رنگ بر روی آسفالت می شود و قبل از رنگ آمیزی باید با استفاده از باد پرفشار سطح روی آسفالت را تمیز کنید تا گرد و خاک روی آن برداشته شوند تمام مواد شیمیایی موجود روی سطح آسفالت مانند بنزین، روغن، قیر و….باید زودوده شوند همچنین تمام خلل و فرج، ناهمواری و ترک های روی معابر باید پر شوند می توانید برای چسبندگی رنگ های ترافیکی از پرایمرهای خاصی استفاده نمایید برای اجرای رنگ ترافیکی عابر پیاده می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • روش دستی: در این روش از کاردک و غلطک استفاده می کنند.
  • روش اسپری: در این شیوه از ماشین آلات خاصی استفاده می نمایند و رنگ را بر روی سطح اسپری می کنند.
  • اسکرید: در این روش بر روی سطح به صورت یکنواخت رنگ مخلوط مذاب اعمال می شود در واقع با این روش با ضخامت های بالایی می توانید رنگ را اعمال کنبد که این باعث می شود رنگ به زیر آسفالت نفوذ پیدا کند.
  • اکستروژن: در این شیوه به وسیله ماشین های مخصوص رنگ مخلوط شده ای که در پیش گرم کن ها حرارت دیده شده اند روی سطح اعمال می گردد.

مرکز فروش رنگ خط کشی

مرکز فروش رنگ خط کشی

مرکز فروش رنگ خط کشی همیشه بازار گرمی دارد چون بدون واسطه همیشه مرغوب ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارد علاوه بر این مزیت های فراوان رنگ ترافیکی باعث گردیده مرکز فروش پررونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در برابر سایش مقاومت بالایی دارد.
  • در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی مقاومت آن بی نظیر خواهد بود.
  • چسبندگی عالی به بتن و آسفالت دارد.
  • سریع خشک می شود و همین ها باعث شده اند فروشگاه رنگ خط کشی بتواند فروش بالایی را کسب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما