برترین مرکز خرید رنگ ترافیکی جاده + تولید مطابق با استاندارد ملی ایران

ممکن است تا بحال این سوال برای شما به وجود آمده باشد که از چه نوع رنگ هایی برای خط کشی جاده ها و خیابان ها استفاده می کنند که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف تغییر رنگ نداده و یا کنده نمی شوند. رنگ ترافیکی جاده یکی از انواع رنگ هایی است که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و عبور و مرور ماشین ها دارد. به دلیل اینکه امروزه راه ها مهمترین شریان های حیاتی کشور هستند بنابراین بکار بردن بهترین نوع رنگ ترافیکی جاده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برترین مرکز خرید این محصول بهترین رنگ های ترافیکی را مطابق با استاندارد ملی ایران تولید می کند.

برترین مرکز خرید رنگ ترافیکی جاده + تولید مطابق با استاندارد ملی ایران

آشنایی با انواع رنگ ترافیکی و کاربرد آن

آشنایی با انواع رنگ ترافیکی و کاربرد آن

برای کشیدن خط کشی ها روی آسفالت و یا بتن از رنگ ترافیکی استفاده می کنند. با توجه به ساختارهای عالی رنگ ترافیکی ماندگاری بالایی در برابر رفت و آمدهای زیاد دارد و آسیب نمی بیند. این ویژگی یعنی دوام بالای رنگ های ترافیکی باعث شده است که هزینه ها برای رنگ کردن کم شود و همچنینی این نوع رنگ ها سرعت خشک بالایی نیز دارند. در این قسمت قصد داریم به چند مورد از انواع رنگ ترافیکی و کاربردهای آن اشاره کنیم تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

انواع رنگ ترافیکی و کاربردهای آن:

  • رنگ ترافیکی سرد: برای خط کشی خیابان های داخل و خارج شهر توسط ماشین خط کشی و یا با دست انجام می شود. ماندگاری این نوع رنگ 6 ماه تا یک سال می باشد.
  • رنگ ترافیکی گرم: بصورت پودر و یا جامد تولید می شود و قبل از استفاده باید آن را گرم کرد. مقاومت بالای آن در برابر سایش از ویژگی های بارز این نوع رنگ است. همچنین خیلی سریع خشک می شود.
  • رنگ ترافیکی چند جزئی: تفاوت این نوع رنگ ها با دیگر انواع آن در این است که می توان روی آنها از لاک ضد جرم استفاده کرد که این کار باعث افزایش عمر رنگ ترافیکی می گردد.

ماندگاری این نوع رنگ یکسال و 6 ماه می باشد.

فروشنده عمده رنگ ترافیکی جاده

فروشنده عمده رنگ ترافیکی جاده

فروشنده رنگ ترافیکی جاده با ارائه رنگ های درجه یک و قیمت مناسب توانسته است بازار این نوع محصول را در دست بگیرد. با توجه به افزایش راه های ارتباطی در کشور نیاز به این محصول روز به روز بیشتر احساس می شود. بنابراین با توجه به تقاضای بالای خرید برای این محصول فروشندگان سعی می کنند آن را به صورت عمده ارائه دهند. خرید و فروش به صورت عمده باعث نی شود قیمت برای خریدار کاهش پیدا کند. به عبارتی نی توان گفت در خرید و فروش عمده هم خریدار و هم فروشنده سود می برند. شما می تواند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی خرید خود را به راحتی انجام داده و در اسرع وقت در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما