بهترین روش اجرای رنگ ترافیکی سرد

بهترین روش اجرای رنگ ترافیکی سرد چیست ؟ این مطالب را دنبال کنید چرا که برای مهندسین و مجریان رنگ ترافیکی که بیشتر در گیر انتخاب نوع رنگ ترافیکی و خصوصیات ویژه اجرا و بازتابش موثر و تشخیص خط کشی های خوب یا بد می باشند میتواند مثمر ثمر باشد.

اجرای رنگ ترافیکی و عملکرد رنگ ها

سطح راه و میزان ترافیک و محیط اطراف خط کشی می تواند روی عملکرد رنگ های خط کشی تاثیر داشته باشد. نوع سطح جاده ای که خط کشی روی ان پاشیده می شود می تواند روی عملکرد رنگی که روی جاده پاشیده می شود تاثیر گذار باشد. زبری سطح نیز می تواند تاثیرات مهمی روی می تواند روی اجرای رنگ ترافیکی داشته باشد به طور کلی هرچه سطوح زبر باشد بازتاب خط کشی برای راننده ها کم می شود.

جهت بهبود خط کشی سطوح زبر می توان رنگ ترافیکی سرد را با ضخامت بیشتری اجرا کرد که این ضخامت رنگ ترافیکی تا یه حدی می تواند افزایش یابد و اگر بیش از حد افزایش یابد سبب شکنندگی رنگ می شود. می توان برای بهبود عملکر رنگ خط کشی زبری را کاهش داد که این روش کمتر اتفاق می افتد و بیشتر برای سطوح بتنی استفاده می شود.

اجرای رنگ ترافیکی سرد وبازتابش ان

اندازه گیری میزان بازتابش نهایی زمانی که خط کشی به طور کامل انجام می گیرد و به طور کامل خشک می شود انجام می گیرد و میزان بازتابش رنگ سفید و زرد ترافیکی معمولا فرق می کند. ولی باید به یک حداقلی برسد تا مورد قبول کارفرما شود. تائید نهایی بازتابش رنگ سرد معمولا در چند مرحله و به فاصله چند روز انجام می گیرد. هرچه در ظول زمان میزان بازتابش کمتر شود عمر مفید خظ کشی کاهش می یابد یا به نوعی رنگ پاک می شود.

بهترین روش اجرای رنگ ترافیکی سرد تک جزئی

یکی از بهترین روش اجرای رنگ ترافیکی سرد اجرا با پیستوله رنگ پاش می باشد که توسط فشار هوار روی سطح اسفالت یا بتن پاشش می شود.و بعد از رنگ هم گلاسبید ترافیکی روی سطح پاشش می شود که سریع ترین ومقرون به صرفه ترین روش اجرا برای خطکشی کیلومتری می باشد. یکی دیگر از روشها اجرا با غلتک می باشد. و اگر در مسیری را با دست خط کشی می کنید و نیاز به بازتاب خط کشی دارید می توانید قوطی کنسروی را را عین اب کش در بیاورید و سریعا قبل ازاینکه رنگ خشک شود گلاسبید روی رنگ خط کشی بپاشید تا 60 درصد قطر گلاسبید داخل رنگ خط کشی قرار بگیرد کافی است. هرسوالی راجع به قیمت رنگ ترافیکی و روش اجرای رنگ ترافیکی سرد و نحوه خرید رنگ ترافیکی داشتید می توانید با ایمن رنگ تاپ در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما