توزیع مستقیم ضد زنگ قرمز اخرایی

ضد زنگ بر پایه الكید رزین است و ضد زنگ قرمز اخرایی معمولا بر همه سطوح فلزی و به عنوان یک آستر کاربرد دارد که حاوی رنگدانه ضد خوردگی اکسید آهن است که بر سطوح فلزی به کار می رود، زمان خشک شدن ضد زنگ ها سریع است و پوشش بسیار مناسبی دارد، توزیع مستقیم ضد زنگ قرمز اخرایی با کیفیت مناسب و قیمت به صرفه به شعب فروش سراسر کشور صورت می گیرد.

توزیع مستقیم ضد زنگ قرمز اخرایی

زمان استاندارد خشک شدن رنگ پلی اورتان

زمان استاندارد خشک شدن رنگ پلی اورتان

ضد زنگ فلزی قرمز معمولا بر همه سطوح فلزی و به عنوان یک آستر و پوشش ضد زنگ استفاده می شود، برای استفاده از این محصول باید سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگي و چربي پاك كنید تا سطح صاف و تمیز باشد، سطوح فلزي باید فاقد زنگ زدگي و براده باشد، برای رقيق کردن آن باید از تينر به ميزان 20 تا 25 درصد استفاده کنید، خشک شدن آن در دمای 25 درجه سانتیگراد و در کمتر از 2 ساعت سطح آن خشک می شود و پس از 16 ساعت کاملا عمقی خشک می شود، البته زمان خشک شدن بستگی به ضخامت رنگ و رطوبت هوا دارد.

ضد زنگ جهت رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی و درب و پنجره قابل قابل استفاده و محصولی زیر کار بوده و از زنگ زدگی سطوح جلوگیری می کند، بهتر است پس از زدن ضد زنگ یک یا دو لایه رنگ روغنی بر روی سطح بزنید تا عمر و دوام فلز بیشتر شود.

لاک پلی اورتان برپایه رزین های دو جزئی پلی اورتان ساخته شده و دارای مقاومت سایشی وچسبندگی بسیار مناسبی است و به دلیل مقاومت مناسب در برابر سایش مقاوم و بادوام است و دارای خاصیت آنتی یو وی به عنوان لایه رویه و سطحی در سیستم های رنگی کاربرد بسیار بالایی دارد،رنگ پلی اورتان از ترکیب شیمیایی یک رزین یا ماده ی پایه و یک ماده ی مکمل یا ماده ی سخت کننده بدست می آید.

پلی اورتان یک لایه ی پوششی بادوام و سخت است که در برابر شرایط نامطلوب جوی مانند وزش بادهای طوفانی و سنگین و نور مستقیم خورشید مقاوم است، این رنگ روی سطوح بسیار براق و زیبا هستند و سازگاری و هماهنگی بسیار بالایی با محیط دارند.

این نوع رنگ غیر قابل تخریب بوده و در مقابل خراش و کشش مقاوم است و به سه شکل جامد و مایع و فوم تولید می شود و چسبندگی بالایی دارد و می تواند برای پوشش دهی فولاد و بتن و سایر فلزات استفاده شود و به عنوان پوشش دهنده در دو صنعت معماری و موارد صنعتی به کار گرفته می شود و می توانید آن را روی سطوح فولادی و بتنی استفاده کنید.

مرکز عرضه ضد زنگ الکیدی

مرکز عرضه ضد زنگ الکیدی

نوع ضد زنگ‌های روغنی اخرایی بر پایه رزین الکید و از مواد اولیه مرغوب است و دارای پوشش و چسبندگی بالایی است و به عنوان یک آستر الکیدی بر روی سطوح فلزی و برای ضخامت و پوشش دادن استفاده می شود، برای استفاده از این محصول از قلم و غلطک و پیستوله استفاده می شود، قیمت ضد زنگ را از سایت فروش آن بررسی کنید، مرکز عرضه ضد زنگ الکیدی آن را به شعب فروش سراسر کشور توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما