توزیع کننده رنگ جدول باغ با دوام

در جهان امروز یکی از محصولاتی که تغیرات زیادی را در زمینه زیباسازی خانه ها و در کل فضاهای انسانی ایجاد کرده است رنگ است. رنگ ها امروزه می توانند به آسانی بر روی سطوح پاشیده شوند, آن هارا رنگ آمیزی کنند و سریعا خشک شوند. رنگ هایی مانند رنگ جدول باغ.

توزیع کننده رنگ جدول باغ با دوام

نحوه رنگ آمیزی جدول های بتنی

نحوه رنگ آمیزی جدول های بتنی

امروزه با توجه به ایجاد دانش شهرسازی توجه به زیبایی و ایمنی حمل و نقل نسبت به گذشته به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده است. در این میان رنگ ها این امکان را برای شهرسازان و شهرداری فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند به شهر و فضاهای شهری روح ببخشند و همچنین با استفاده از رنگ آمیزی برخی سطوح مانند جداول بتنی بتوانند ایمنی حمل و نقل شهروندان را افزایش دهند.

به طوری کلی ما دو نوع رنگ جدول داریم یکی رنگ پایه آب که برای استفاده نیاز به تینر ندارد و دیگری رنگ معمولی که برای استفاده باید با تینر ترکیب شود.

رنگی مناسب جدول است که به راستی مقاومت بالایی داشته باشد. این رنگ باید در برابر گرما,  سرما, آفتاب, حرارت و… مقاومت بالایی داشته باشد و با گذشت زمان خاصیت خود را را از دست نداده و پوست پوست نشود. رنگ جدول در برابر اصطکاک و خراشیدگی نیز باید مقامت بالایی داشته باشد.

همچنین رنگ جدول باید بتواند جدول را به خوبی بپوشاند و سریع خشک شود تا در اثر رفت و آمد طرحش خراب نشود. دیگر آنکه رنگ جدول باید بسیار براق و شفاف نیز باشد تا از راه دور و مخصوصا در شب قابل تشخیص باشد که اگر چنین نباشد می تواند موجب خسارت های جانی و مالی بسیاری شود.

قبل از اینکه رنگ آمیزی جدول را شروع کنیم باید تمام آن سطح بتنی برآمده را صاف و صیقلی کرد به طوری که اگر از قبل اثر رنگ بر آن بود آن را با کاردک یا سمباده تراشید و اگر قسمتی از آن کنده شده بود با استفاده از سیمان آن را پر کرد تا رنگ به خوبی بتواند بر آن جاری شود و هیچ یک از قسمت های آن سرریز نکند.

نحوه رنگ آمیزی جداول بتنی نیز بر دو قسم است: 1_ با استفاده از قلم مو 2_ با استفاده از دستگاه رنگپاش.

امروزه با وجود دستگاه های رنگپاش رنگ آمیزی با قلم مو تقریبا منسوخ شده است زیرا هم زمان بیشتری را در نسبت روش دیگر می طلب هم انرژی بیشتر و هم به آن اندازه دقت بالایی ندارد.

امروزه برای استفاده از رنگ در باغ نیز از دستگاه رنگپاش استفاده می شود.

قیمت فروش عمده رنگ جدول باغ

قیمت فروش عمده رنگ جدول باغ

خوشبختانه امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند که رنگ های جدول را با مرغوب ترین کیفیت به فروش می رسانند و شما می توانید با مراجعه به رنگ فروشی یا مراکز فروش آن شرکت ها اقدام به خرید رنگ جدول بکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما