تولیدی بهترین رنگ کف خیابان

انجام خط کشی های کف خیابان نیازمند استفاده از رنگ مناسب می باشد تا به وسیله این رنگ بتوان علائم و خطوط مورد نیاز برای نشان دادن مسیر را در کف خیابان ایجاد نمود. تولیدی بهترین رنگ کف خیابان اقدام به هزینه این رنگ با قیمت مناسب نموده است. آیا می دانید که چگونه می توانید این رنگ را از تولید کننده آن خریداری نمود؟

تولیدی بهترین رنگ کف خیابان

بهترین رنگ اپوکسی کف خیابان

بهترین رنگ اپوکسی کف خیابان

رنگ اپوکسی کف خیابان یکی از انواع رنگ های دو جزئی است که ترکیبی از پلی آمین و رزین اپوکسی می باشد. این نوع رنگ دارای قدرت چسبندگی فوق العاده بالا بوده و نیاز به استفاده از حلال ندارد.

بهترین انواع این رنگ فاقد بو بوده و در برابر عوامل محیطی مانند نوسانات دمایی از جمله یخبندان و تابش نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار است  و کیفیت خود را حفظ می کنند همچنین به علت کاربرد این نوع رنگ در کف خیابان و تردد بالا بر روی آن از میزان مقاومت بالایی نسبت به سایش برخوردار می باشد.

این نوع رنگ ها دارای سطحی صیقلی و براق بوده و به علت قرار گرفتن در کف خیابان دارای خاصیت بازتاب نور نیز هستند و به خوبی در شب علایم و خط کشی ها انجام شده توسط این نوع رنگ ها قابل رویت می باشند.

به دلیل قرار گرفتن این نوع رنگ ها در کف خیابان باید نسبت به مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار باشند. بهترین این نوع رنگ ها خاصیت ضد اسیدی داشته و حتی مواد اسیدی نمی توانند باعث شستشوی این رنگ ها از کف خیابان گردند.

و در نهایت این بهترین این نوع رنگ ها علاوه بر داشتن ویژگی های بالا دارای قیمت مناسبی نیز می باشند.

بازار فروش انواع رنگ ترافیکی

بازار فروش انواع رنگ ترافیکی

یکی از پرکاربردترین انواع رنگ در زمینه ایجاد خطوط ترافیکی در خیابان های سطح شهر و یا جاده های بین شهری رنگ ترافیکی می باشد. این نوع رنگ یکی از  مقاوم ترین انواع رنگ مورد استفاده در این زمینه است.

برای کسانی که در زمینه فروش انواع رنگ دارای فروشگاه هستند و یا به صورت پیمانکاری انجام پروژه‌های خط کشی را انجام می‌دهند استفاده از رنگ ترافیکی لازم و ضروری است.

برای خرید این محصول می توانید با کارشناس ما در بازار فروش انواع رنگ ترافیکی تماس برقرار کرده و پس از اطلاع از قیمت و انواع رنگ های موجود سفارش خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما در هر جایی از ایران که قرار دارید ارسال گردد.

همچنین تولیدی رنگ خیابان این محصول را برای کسانی که به صورت عمده سفارش دهند با قیمت ارزان تری ارائه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما