تولیدی بهترین رنگ کف پارکینگ

آیا قصد دارید پارکینگ خانه یا محل کار خود را کفسازی کنید؟ برای پوشش کف پارکینگ گزینه‌های زیادی وجود دارد. عده‎ای به آسفالت بسنده میکنند ولی در ساختمان های مسکونی و تجاری از رنگ کف پارکینگ، کفپوش پارکینگ اپوکسی، بتن سخت رنگی یا سنگ استفاده میکنند. کفپوش پارکینگی پوششی سخت و راه حلی مطمئن و محکم برای هر دو کف صنعتی و تجاری میباشد. 

تولیدی بهترین رنگ کف پارکینگ

بهترین انواع رنگ ها برای کف بتنی

بهترین انواع رنگ ها برای کف بتنی

کفپوش بتنی برای سالیان دراز، به علت ظاهر سخت و خشن بتن، فقط برای استفاده صنعتی مناسب بود. اما با ورود تکنولوژی‎های جدید طی سال های اخیر، بتن فقط در رنگ خاکستری دیده نمی‌شود و تقریبا هر رنگی که دوست داشته باشید را میتوانید روی آن اعمال کنید. 

راه‎های زیادی برای تغییر رنگ خاکستری بتن وجود دارد که یکی از بهترین گزینه‎ها افزودن رنگ به بتن است. هنگامی که میخواهید رنگ بتن کف را انجام دهید از هاردنرهای رنگی و رنگدانه‎ها قبل از بتن ریزی برای رنگی کردن بتن میتوانید استفاده کنید. 

یکی از خطاهای رایج در هنگام ساختمان سازی این است که در هنگام احداث سقف واحدها و پارکینگ‎ها به بتن ریزی کف توجه نمیشود و یک بتن غیرصاف ایجاد میشود و متاسفانه اجرای کفپوش اپوکسی بر روی این سطوح مقدور نیست. جهت اجرای کفپوش اپوکسی به یک سطح صاف و یکدست نیاز است. مرحله اول در اجرای اپوکسی آماده سازی سطح میباشد که در آن تمیزکاری و چربی زدایی صورت میگیرد.

انواع کفپوش پارکینگ عبارتند از: کفپوش پارکینگ خود یکنواخت شونده، کفپوش پارکینگ پوست پرتقالی و کفپوش پارکینگ سیلیس پاش. 

مقایسه کفپوش پارکینگ اپوکسی با بتن رنگی :

کفپوش اپوکسی پارکینگ هم مانند سایر سطوح اجرا میگردد و ضخامت زیادی لازم نیست که اجرا شود. یکی از مزایای رنگ اپوکسی تنوع رنگ آن است که میتوان به لحاظ بصری در طبقات رنگهای مختلف اجرا نمود. بتن رنگی دچار فرسایش شده و گرد و غبار نیز دارد و تمیز کردن آن بسیار مشکل است. اما کفپوش پارکینگ اپوکسی، بادوام و بدون هیچ گرد و غبار است. 

قیمت روز رنگ کف پارکینگ ایرانی

قیمت روز رنگ کف پارکینگ ایرانی

قیمت رنگ اپوکسی در مقایسه با سنگ رقابتی بوده و 30 درصد از بتن رنگی کمتر است و به مقدار مصرف مواد و حجم پروژه بستگی دارد. ساختار شیمیایی اپوکسی این اجازه را میدهد که بسپارهای مختلف با خواص مختلف تولید شود. به طور کلی اپوکسی ها را به خاطر چسبندگی زیاد، مقاومت شیمیایی و گرمایی، خواص خوب مکانیکی و مقاومت الکتریکی بالای آنها نسبت به رزین‎های دیگر به یاد می‎آورند. کفپوش اپوکسی پارکینگی با ضخامت 3 میلی متر، افزایش مقاومت فشاری بتن را تا 1100 کیلوگرم بر سانتی متر مربع در برمیگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما