تولید دانه های شیشه ای کروی از 1 تا 1200 میکرون

تولید دانه های شیشه ای کروی مرغوب و با کیفیت و با درجه سختی در حد استاندارد از 1 تا 1200 میکرون یا حداکثر 1.2 میلی متر برای کار های ازمایشگاهی و عملیاتی در صنایع مختلف امکان پذیر شده است. لذا از مشتریانی که تقاضای گلاسبید در رنج ذکر شده دارند جهت بررسی قیمت دانه های شیشه ای به سایت فروشگاهی دانه های شیشه ای ایمن رنگ تاپ مراجعه کنید.

تولید دانه های شیشه ای

دانه های شیشه ای کروی چیست؟

دانه های شیشه ای کروی یکسری دانه هایی هستند که از فراوری پودر شیشه تحت عملیات حرارتی و دمیدن هوای گرم به پودر شیشه دانه بندی شده معلق و چرخیدن ان بوجود می اید. بیش از 60 درصد محتویات ان از سیلیس است. و به خاطر سختی و مقاومت منحصر به فرد ان در صنایع مختلف قابل استفاده است.

تولید دانه های شیشه ای

گلاسبید کروی از 1 تا 1200 میکرون

از جمله نکات که باید مد نظر قرار دهیم ما تولید گلاسبید را توی رنج 1 تا 1200 میکرون انجام می دهیم.و بیشتر از ان را قابلیت تولید فعلا نداریم. به محض تولید گلاسبید 4 تا 5 میلی متر اطلاع رسانی می کنیم. نحوه ی بسته بندی و تفکیک  و تولید دانه های شیشه ای برای هر سایزی فرق می کند حتی برای کاربرد ان در اجرا نیز می تواند استاندارد مخصوص به خود را داشته باشد. قیمت گلاسبید برای هر اپلیکیشن نیز فرق می کند.

تولید دانه های شیشه ای

قیمت دانه های شیشه ای کروی

دانه های شیشه ای را می توانید از قیمت 60000 هزار تومان به پایین برا هر کیلو تهیه کنید. باید متوجه باشید  که عناصر درون گلاسبید و نوع بسته بندی دانه های شیشه ای و نحوه ی الک کردن و حتی نوع گونی یا کیسه  می تواند در قیمت ان تاثیر گذار باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما