تولید رنگ روغنی جدید

ایجاد تنوع در محیط زندگی ما برای همه افراد مهم و واجب است که می توان با یک رنگ آمیزی ساده روحیه و کیفیت زندگیمان را بالا ببریم، رنگ روغن یکی از رنگ‌های ساختمانی است که برای ایجاد تنوع و تغییر در محیط‌ استفاده می‌شود، تولید رنگ روغنی جدید در انواع تنالیته رنگی و در کیفیت و قیمت مناسب در حجم های مصرفی متنوع و مختلف و بسته بندی های استاندارد و در سه دسته مات و براق و نیمه براق صورت می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید رنگ روغنی جدید

معرفی انواع رنگ روغنی

معرفی انواع رنگ روغنی

تغییر رنگ به محیط ما انرژی و شادابی می‌بخشد و تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون محیط دارد و احساسات و انرژی همه افراد را برمی انگیزد، رنگ های روغنی از قدیمی ترین رنگ‌ها می‌باشد و با گذشت سال‌ها این رنگ ها توسعه پیدا می کنند و امروزه انواع جدیدی از این رنگ ها تولید می‌شود، انواع رنگ روغنی عبارتند از رنگ روغنی براق و رنگ های روغنی نیمه براق و مات.

رنگ روغنی مرغوب برپایه حلال و آلکیدی می باشد و رنگ های روغنی آلکیدی از رنگ‌های جدید این محصول شیمیایی هستند که از مخلوط رزین آلکیدی و تینر که یک رقیق کننده است تولید می‌شوند.

رزین‌هایی که در رنگ روغنی به کار می‌رود از روغن های گیاهی مانند سویا، دانه کتان‌، پنبه، بزرک ساخته و تولید می‌شود، بیشتر این رنگ‌ روغنی ها از ترکیب رنگدانه و رزین آلکیدی و حلال بر پایه نفت بدست می‌آیند و تولید می شوند،

در رنگ‌های آلکیدی از حلال برای رقیق کردن رنگ و استفاده راحت تر و آسانتر استفاده می شود و به دلیل اینکه ترکیبات آلی دارند در هنگام استفاده بوی زیادی دارند که باید حتما در محل تهویه وجود داشته باشد و اکثرا در محیط‌هایی که نور خورشید مستقیم می‌تابد و بارش باران و برف مستقیم است از رنگ روغنی استفاده می‌شود. رنگ های روغنی استقامت بالایی دارند و در آب حل نمی‌شوند و جز رنگ‌های سنتی هستند.

تنها مشکل رنگ های روغنی این است که اثر منفی روی محیط زیست دارند و بوی بدی دارند و و دیر خشک می شوند و بیشتر برای رنگ آمیزی در و پنجره فلزی بکار می روند و محافظ خوبی برای زنگ زدگی و خوردگی است و در آسترکاری استفاده می‌شود.

قیمت جدید رنگ روغنی

قیمت جدید رنگ روغنی

رنگ روغنی قابل شست و شو و ماندگاری بالایی دارد و در صورت کثیف شدن می‌توان آن را پاک کرد و برای محیط‌هایی که مرطوبند قابل استفاده است و پوشش دهی فوق العاده‌ و شفافیت مناسب و چسبندگی خوبی دارد و در برابر کپک و قارچ مقاوم است، فروشنده رنگ روغنی انواع آن را در سه دسته براق و نیمه براق و مات با قیمت مناسب و حجم های مناسب به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما