تولید و فروش انواع گلاسبید با اپلیکیشن متفاوت

فروش انواع گلاسبید شروع شد.ما همراه با شرکت های زیر مجموعه ی ایمن رنگ تاپ افتخار این را داشته ایم که تولید و فروش گلاسبید یا دانه های شیشه ای را داشته باشیم .این محصول به خاطر خصوصیات متفاوت و وداری اکسید سیلیسیم ،فراوانی اکسید سیلیسیم که در طبیعت فراوانترین عنصر روی زمین است. در صنعت جا باز کرده است و در بسیاری از جاها به شکل پودر کروی و بزرگتر استفاده می شود.

فروش
کاربرد دانه های شیشه ای در چشم گربه ای های ترافیکی

فروش گلاسبید

گلاسبید یا دانه های شیشه ای با توجه به ویژگی های ان کاربردهای متنوع در صنعت دارد. بنابراین بنا به نیاز های مشتری دانه بندی و حتی نوع مواد بکار رفته در ان فرق می کند.بنابراین فروش انواع گلاسبید با کاربردهای مختلف در دستور کار قرار دارد.با توجه به وزن مخصوص دانه های شیشه ای که معمولا حدود 6.1 گرم بر سانتی متر مکعب است خرید دانه های شیشه ای برای کاربردهای متنوع متفاوت می شود. مثلا نتیجه قابل قبول وزن مخصوص دانه های شیشه ای در رنگ های ترافیکی باید در محدوده ی 2.4 تا 2.56 گرم بر سانتی متر مکعب قرار داشته باشد.پس درخواست ها متفاوت می باشد.

فروش گلاسبید

تولید انواع گلاسبید با اپلیکیشن متفاوت یعنی چه؟

بعضی از مشتریان گلاسبید را برای سند بلاست می خواهند ،ممکن است سند بلاست برای صنایع خوردویی یا صنایع نطامی باشدیا برای دکوراتیو باشد یا به عنوان پرکننده در بتن و روان کننده ان عمل نماید .بنابراین با توجه به این قضیه می توان کاربردهای مختلفی را در نظر گرفت که تفکیک و تولید متفاوتی را میخواهد. پس با توجه به نوع استاندارد، دانه بندی و خصوصیات گلاسبید فرق می کند.

فروش گلاسبید
دانه های شیشه ای در پیش مخلوط رنگ ترافیکی

فروش گلاسبید ترافیکی

گلاسبید کروی از 125 تا 710 میکرون بیشتر برای رنگ های ترافیکی است که برای خط کشی جاده ها و خطوط عابر پیاده و غیره استفاده می شود.که خود به دو نوع drop on یاگلاسبید رنگ سرد و permix پرمیکس یا گلاسبید رنگ گرم تقسیم بندی می شود.تفاوت این دو نوع گلاسبید دردرصد استفاده از سایزهای مختلف برای میکس و یا پاشش می باشد.ما این دو نمونه را به صورت عمده برای فروش داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما