تولید کننده رنگ ترافیکی مشکی – فروش کم هم داریم

رنگ های ترافیکی یکی از مقاوم ترین رنگ ها جهت استفاده در خیابان، روی آسفالت است. در حال حاضر تولید کننده رنگ ترافیکی مشکی این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه در آزمایشگاه ها، با نازلترین قیمت تولید کرده و به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار می دهد.
با توجه به اینکه این محصول جهت خط کشی، علامت گذاری، رنگ آمیزی خیابان و آسفالت و مصارف صنعتی است، بسیار پرفروش می باشد.

تولید کننده رنگ ترافیکی مشکی – فروش کم هم داریم

ویژگی های رنگ ترافیکی مات درجه یک

ویژگی های رنگ ترافیکی مات درجه یک

رنگ های ترافیکی به طور کلی رنگ های صنعتی هستند که به دو دسته رنگ سرد و گرم تقسیم می شود و در خط کشی انواع پیست های اتومبیلرانی، خط کشی ایستگاه اتوبوس، جاده ‌ها، خیابان، پیاده رو، پارکینگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
این رنگها به صورت مات و براق هستند که نوع مات آنها به دلیل سرعت خشک شدن و مقاومت بالا بیشترین کاربرد را دارند. از ویژگی های رنگ ترافیکی مات درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چسبندگی بسیار بالا به سطوح بتنی و آسفالت
  • مقاوم در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی آفتابی، سرد یا بارانی
  • دوام بالا با توجه به تولید شدن توسط تکنولوژی جدید
  • مقاوم در برابر شستشو
  • مقاوم در برابر ضربه
  • خشک شدن سریع و ضخامت بالا

استفاده از رنگ های ترافیکی باعث کنترل ترافیک جاده و خیابان ها، به منظور نشان دادن قوانین راهنمایی و رانندگی و تعیین خط کشی و حریم شخصی است. این رنگ ‌ها خواص و کاربرد های گوناگونی دارد و متناسب با هر مکان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همچنین به کمتر شدن حوادث و تصادف در جاده ها کمک کرده از این رو امنیت و آرامش را در سطح شهر برقرار می کند.

قیمت انواع رنگ ترافیکی مشکی

قیمت انواع رنگ ترافیکی مشکی

اطلاع از قیمت رنگ ترافیکی مشکی یکی از معیار های خرید اصلی و منطقی این محصول است. در واقع قیمت اصل رنگ ترافیکی توسط تولیدکننده محصول تعیین شده که بسیار مناسب و ارزان می باشد. در حال حاضر قیمت این محصول به دلیل نوسانات ارز دچار تغییر شده است.
قیمت مناسب محصول یکی از پارامترهای مهم در هنگام خرید است که بسیاری از خریداران به استعلام آن پرداخته و آن را خریداری می‌ کنند. از عوامل دیگر در تعیین قیمت این رنگ های ترافیکی، هزینه‌های تولید محصول از جانب شرکت تولیدی است.
اگر شما هم جز خریداران محصول هستید، می توانید آن را با نرخی مناسب که با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده، خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید به نمایندگی ‌های سراسر کشور مراجعه کرده و با توجه به بودجه خود رنگ مورد نظر را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما