تولید کنندگان رنگ ترافیکی زرد

رنگ ترافیکی زرد، رنگ پرکاربرد در حوزه راهنمایی و رانندگی می بوده و به منظور خط کشی در خیابان های اصلی و فرعی و پارکینگ ها و… استفاده می شود. تولیدکنندگان برای تولید آن، از بهترین متریال و با به کار گیری دستگاه های پیشرفته بهره می گیرند تا بتوانند محصولی با کیفیت و بی نظیر را تولید و به مشتریان ارایه کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

تولید کنندگان رنگ ترافیکی زرد

مدت زمان خشک شدن رنگ ترافیکی

مدت زمان خشک شدن رنگ ترافیکی

رنگ هایی که برای مشخص کردن مسیرهای جاده ای و خیابان و برای حفظ ایمنی استفاده می شوند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا دوام بیشتری داشته باشند و زود از بین نروند به همین علت با رنگ های معمولی متفاوت بوده و ویژگی های منحصربه فردی دارند. برخی از ویژگی های آنها عبارتند از:

• چسبندگی بالا: چون این رنگ ها برای مسیرهای ترافیکی و روی سطوح بتنی، سیمانی و آسفالت استفاده می شوند باید از چسندگی بالایی برخوردار باشند و به گونه ای باشند که زود کنده نشوند.

• مقاومت سایشی بالا: چون عبور و مرور روی سطوح خیابان ها و آسفالت زیاد می باشد بخاطر همین رنگ هایی که برای این منظور استفاده می شوند باید در برابر سایش مقاومت داشته باشند.

• مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت: ویژگی بعدی این رنگ ها، مقاومت آنها در شرایط جوی مختلف می باشد از آنجا که در کشور ما با آب و هوای متفاوتی در استانهای مختلف روبرو هستیم. برخی از مناطق، گرم و خشک و برخی معتدل و مرطوب و… می باشند. همچنین ممکن است از آن در داخل تونل و یا در مسیرهای مختلف شهری و بین شهری استفاده شود. بنابراین این رنگ ها باید با هر نوع آب و هوایی و با هر شرایطی سازگار باشند.

• خشک شدن سریع: از ویژگی های مهم و منحصربه فرد دیگر آن می توان به این مورد اشاره کرد چرا که در زمان رنگ کردن در مسیرهای مختلف و خیابان ها، تردد و عبور و مرور بالا خواهد بود و برای اینکه تردد در جریان باشد. باید رنگی استفاده شود که زود خشک شوند که این رنگ ها دارای این ویژگی هستند.

مرکز فروش رنگ ترافیکی زرد

مرکز فروش رنگ ترافیکی زرد

در فروشگاه رنگ ترافیک زرد و رنگ ترافیکی سفید، بهترین رنگ ها به فروش می رسند. همکاران ما برای اینکه بتوانند به عرضه مستقیم آن بپردازند به صورت بی واسطه به شرکت تولید کننده مراجعه کرده و حجم زیادی از این محصول را با قیمت بسیار ارزان، خریداری می کنند.

آنها سعی می کنند با حذف هزینه های اضافی، محصولی تضمینی و در عین حال ارزان را به مشتریان خود ارائه نمایند. شما نیز می توانید برای خرید آن در حجم عمده و قیمت مناسب به مرکز فروش ما مراجعه نمایید و برای این منظور می توانید از یکی از دو طریق حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما