تولید کنندگان عمده رنگ اکریلیک زرد

رنگ اکریلیک زرد یکی از مناسب ترین انواع رنگ های ترافیکی بوده که برای خط کشی خیابان ها و معابر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا رنگ اکریلیک در موارد متعددی مانند نقاشی ساختمانی، نقاشی های هنری بر روی بوم هم به کار گرفته می شود. بدون شک یکی از انواع پر مصرف آن را می توان رنگ اکریلیک صنعتی دانست. این نوع رنگ شیمیایی دارای تنوع بالا و مقاومت مطلوبی هستند. معمولا دو نوع رنگ اکریلیک سفید و زرد بیش از همه در خط کشی خیابان ها و معابر کاربرد دارند.

تولید کنندگان عمده رنگ اکریلیک زرد

طریقه مصرف رنگ اکریلیک

طریقه مصرف رنگ اکریلیک

اکریلیک نوعی رنگ شیمیایی است که در دو نوع حلال نفتی و حلال آب به بازار عرضه می شود. آنچه در بخش رنگ های ترافیکی کاربرد دارد، رنگ اکریلیک پایه حلال آب می باشد. این نوع رنگ دارای درخشش فراوان و دوام بلند مدت است. اکریلیک ترافیکی که در آب حل می شود، به سرعت خشک شده و از این لحاظ هم دارای مزیت می باشد.

همان طور که در قبل اشاره شد، از رنگ اکریلیک در موارد زیادی مانند نقاشی خودرو، نقاشی ساختمان، نقاشی های هنری و نقاشی بر روی آسفالت و بتن استفاده می شود. در هر کدام از این موارد لازم است اکریلیک با حجم مشخصی از آب ترکیب شود. یکی از مشخصات فیزیکی اکریلیک این است که به شکل فشرده و خشک به مشتری عرضه می شود.

برای استفاده از آن باید ظرفی حاوی چسب پلیمری و آب در اختیار داشت تا رنگ اکریلیک را درون آن ریخته و حالت مایع به آن داد. آب کمک می کند تا اکریلیک به حالت مایع درآید و چسب پلیمری هم آن را منسجم و چسبنده نگه می دارد. هر زمان از اکریلیک بر روی سطح مورد نظر که ممکن است دیوار ساختمان، بوم نقاشی و یا آسفالت کف خیابان باشد استفاده کنید، رنگ در مجاورت با هوا آب خود را از دست می دهد.

با تبخیر شدن آب، اکریلیک که حالا به سطح چسبیده است، بار دیگر به شکل جامد، و این بار جامدی سخت و مقاوم در می آید. چسب پلیمری کمک می کند تا ذرات شفاف و پایداری بوجود آمده و رنگ دانه ها را محکم درون خود نگه می دارند. حالا سطح رنگ آمیزی شده از پایداری و مقاومت بالایی در برابر آب و دیگر عوامل محیطی برخوردار است.

قیمت عمده رنگ اکریلیک زرد

قیمت عمده رنگ اکریلیک زرد

قیمت عمده رنگ اکریلیک زرد در مراکز فروش اصلی، ارزان تر از خریدهای جزئی محاسبه شده و به این ترتیب توجیه اقتصادی بهتری برای مشتری به همراه دارد. رنگ اکریلیک زرد در کنار رنگ اکریلیک سفید دو مورد از پرمصرف ترین انواع رنگ های ترافیکی هستند. با توجه به تنوع رنگ بالای اکریلیک و مقاومت و طول عمر طولانی که دارد، رنگ اکریلیک صنعتی نیز به بازار عرضه می شود.

با خرید مستقیم رنگ اکریلیک از فروشندگان اصلی، می توان واسطه ها را حذف و محصول را با قیمت واقعی دریافت کرد که البته می توان این محصول را به شکل غیرحضوری و از طریق سفارش های آنلاین هم می توان تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما