خرید رنگ ترافیکی صادراتی

رنگ ترافیکی برای خط کشی کردن خیابان ها و گذرگاه های پر تردد استفاده می شود هر حایی که رفت و آمد زیادی هست نیاز به رنگ هایی با ماند گاری زیاد دارد برای هدایت ماشین ها برای پارک نیز از رنگ های ترافیکی استفاده می کنند.

برای خرید رنگ های ترافیکی بهتر است با کارشناس راه در این مورد مشورت کنید می توانید از رنگ های ترافیکی صادراتی که دارای ماندگاری زیاد و دارای ضمانت و استاندارد می باشند استفاده کنید.

خرید رنگ ترافیکی صادراتی

عواملی که بر قیمت رنگ ترافیکی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت رنگ ترافیکی تاثیر دارد

برای خرید این محصول باید بدانید چه چیز های باعث می شود که بعضی از این رنگ ها دارای قیمت بالا تری باشند باید بدانید قیمت رنگ بستگی به نوع آن دارد رنگ ها ترافیکی دارای انواع مختلف می باشند که دارای قیمت های متفاوت می باشند:

1-رنگ های سرد : رنگ های ترافیکی سرد دارای قیمت مناسب از سایر رنگ های ترافیکی می باشند و استفاده کردن از آن ها آسان تر می باشد در کوچه های فرعی و پارکینگ های شخصی کاربرد دارد این رنگ دارای ماندگاری کمتر می باشد برای همین در مکان های پر تردد از آن استفاده نمی کنند.

2- رنگ ترافیکی گرم :رنگ های ترافیکی گرم دارای ماندگاری زیاد می باشند و همچنین می توان این رنگ ها را بر روی رنگ های سرد استفاده کرد در مناطق پر رفت و آمد از این رنگ ها استفاده می کنند این رنگ ها با استفاده از گرما خشک می شوند و دارای قیمت بالاتر و بیشتر از رنگ های سرد می باشد .

3- رنگ های ترافیکی کلر و کائو چو:این رنگ ها به دلیل داشتن مقاومت زیاد در برابر نورخورشید و امکان استفاده از آن در آسفالت ها و درصد چسبندگی زیاد و سریع آن برای رنگ خط کشی خطوط بزرگراه ها و فرودگاها نیز استفاده می شود و دارای طول عمر زیاد می باشد و سبت به سایر رنگ های ترافیکی دارای قیمت بیشتری می باشد.

4- رنگ ترافیکی دو وسه جزئی :جزء رنگ های پرکاربرد می باشد و از رنگ های سرد دارای مقاومت بیشتری می باشد استفاده کردن از این رنگ نیاز به مهارت و تجربه دارد این نوع رنگ از رنگ های سرد نیز دارای قیمت مناسب تر می باشد.

صادرات رنگ ترافیکی در کرج

صادرات رنگ ترافیکی در کرج

فروشندگان رنگ رافیکی در کرج و استان البرز از طریق نمایندگی های فروش این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بازار عرضه می کنند آن ها این محصول را توسط شرکت های بازر گانی که کار صادرات را به سایر کشورها برعده دارند این محصول را به کسورهای دیگر صادر می کنند.

تولید رنگ های ترافیکی در کرج در انواع رنگ های گرم و سرد و دوجزئی ترافیکی می باشد این شرکت ها این محصول را به صورت عمده با قیمت مناسب در داخل و خارج از کشور عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما