خرید رنگ ترافیک مرغوب

رنگ های ترافیکی در تولیدشان از رزین اکریلیک استفاده شده، این رنگ ها برای خط کشی خیابان ها و ترسیم علائم مقرراتی و ترافیک و هشداری بسیار مناسب هستند، به خاطر نداشتن حلال در خود جز رنگ های ضخیم هستند که سبب دوام و ماندگاری بالای آنها می شود، این موارد سبب کاهش هزینه مصرفی و اجرایی می شود، خرید رنگ ترافیک مرغوب را با قیمت بسیار مناسب از دو طریق حضوری و فروش آنلاین می توانید داشته باشید.

خرید رنگ ترافیک مرغوب

عواملی که بر کیفیت رنگ ترافیکی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت رنگ ترافیکی تاثیر دارد

رنگ های ترافیکی باید با کیفیت و بادوام و استاندارد باشند، در این رنگ ها دانه های شیشه ای وجود دارد تا نور به این دانه های شفاف رنگی بتابد و بازتاب شود.

از رنگ های ترافیکی به دلیل دوام و ضخامت خوب خود در خط کشی خیابانها و کشیدن علائم ترافیکی و هشداری و مقرراتی در پارکینگ و خیابان و آزادراه و بزرگراه استفاده می شود، انتخاب رنگ مناسب و روشن و واضح و بادوام سبب ایمنی و کاهش خطرات می شود این رنگ ها ماندگارند.

انواع رنگ‌های ترافیکی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. رنگ ترافیکی سرد که ما بدلیل اینکه آن را مخلوط کنیم نیازی به گرم کردن و بالا بردن دما نداریم.
  2. رنگ ترافیکی گرم که برای مخلوط شدنشان باید دمای آن ها زیاد کرد و سپس استفاده کرد این نوع برای آزادراه‌ها و مسیرهای پرحجم مناسبند زیرا سرعت خشک شدنشان بالا است، چسبندگی زیاد و ضخامت‌ بالا از ویژگی این نوع است.

رنگ ترافیکی برای کشیدن خطوط هشداری و علائم و ترافیکی هستند، رنگ این خطوط باید درخشش و وضوح داشته باشند که به راحتی دیده شوند و محدوده را مشخص کند و در شب بازتاب مشخص و خوبی داشته باشد، این رنگ ها به راحتی به آسفالت و بتن می چسبد و چسبندگی بالایی دارند و با اشعه خورشید و نور آفتاب کیفیت آن از بین نمی رود، سرعت خشک شدن بالایی نیز دارند، رنگ های ترافیکی بر پایه رزین اکریلیک هستند و مقاومت سایشی و ضربه بالایی دارند و بسیار رنگ های منعطفی هستند که بر بتن و آسفالت کیفیت خود را به خوبی نشان می دهند.

فروشنده رنگ ترافیکی در شیراز

فروشنده رنگ ترافیکی در شیراز

خرید رنگ ترافیکی درجه یک یکی از مهمترین موارد برای ثبات ایمنی در راه‌ ها و کاهش خطرات رانندگی است، این رنگ ها برای تعیین محدوده‌‌ های تردد جایگاه ویژه‌ای در میان انواع رنگ‌ها دارند، توزیع رنگ خط کشی به شعب فروش سراسر کشور انجام می فروشد و فروشنده رنگ ترافیکی در شیراز آن را با قیمت و کیفیت مناسبی به فروش می رساند، این فروشنده باید درباره نحوه و موارد و ویژگی های این رنگ برای مشتری بگوید تا مشتری راحت تر و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما