خرید عمده رنگ های سوله ضد خوردگی – فوری

رنگ سوله یکی از محبوب ترین رنگ هایی است که برای سوله ها و انبار های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، خرید رنگ های سوله با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد به طور عمده و خرده انجام می شود، خرید عمده این رنگ های سوله ای در کاهش قیمت آن ها تاثیرات زیادی دارد، رنگ های سوله ای ویژگی های منحصر به فردی دارند و کاربرد های این رنگ ها نیز با توجه به این ویژگی ها تعیین می شوند و مهم ترین کاربرد این رنگ ها در سوله ها می باشد.

خرید عمده رنگ های سوله ضد خوردگی – فوری

مشخصات فنی رنگ سوله ضد زنگ

مشخصات فنی رنگ سوله ضد زنگ

یکی از مهم ترین مشخصه های فنی این رنگ ها سرعت خشک شدن آن ها است، رنگ سوله الکیدی به دلایل ترکیبات قوی و خوبیکه دارد از سرعت خشک شدن بسیار بالایی برخوردار است و مدتی بعد از استفاده از آن در دمای محیط خشک می شود، یکی دیگر از مشخصه های این رنگ ها استفاده بر روی فلز است، رنگ سوله بر هیچ جنسی بجز فلز کارایی اصلی خود را انجام نمی دهد و این نیز مشخصه دیگر رنگ سوله می باشد.

یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات فنی رنگ سوله قابلیت ضدزنگ کردن فلزات در مقابل هوازدگی  است، رنگ سوله ضد زنگ از ترکیباتی ویژه برخوردار است که هم فلز را ضد زنگ می کند و هم خود در برابر اکسایش مقاومت دارد همچنین این رنگ ویژگی دیگری نیز دارد و این ویژگی مقاومت در برابر آب است، بعضی از رنگ ها بعد از استفاده دچار پوسیدگی یا آسیب می شوند و یکی از این دلایل تماس آب و رطوبت با رنگ است.

این رنگ از تنوع رنگبندی بسیار زیادی برخوردار است و این تنوع رنگبندی به دلیل وجود رنگ  دانه های طبیعی و شیمیایی در ترکیبات این رنگ ها است، البته رنگ سبز و زرد و قرمز  و نارنجی در بین تنوع رنگی این نوع رنگ های سوله ای بیشتر است و استفاده از آن نیز رایج می باشد.

بازرگانی فروش بهترین انواع رنگ سوله

بازرگانی فروش بهترین انواع رنگ سوله

فروش رنگ سوله در کشور به روش های گوناگونی انجام می شود، به طور کلی بازرگانی های بزرگ فروش این نوع رنگ های سوله ای را با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به طور عمده و خرده انجام می دهند، فروشندگان برتر این رنگ ها را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت می فروشند.

فروش اینترنتی و مستقیم یکی از رایج ترین روش هایی است که فروشندگان برای فروش این رنگ ها استفاده می کنند، در این روش هیچ واسطه ای وجود ندارد و همین امر باعث می شود قیمت رنگ کاهش یابد البته عوامل دیگری نیز مانند کاهش هزینه های اضافی و کاهش هزینه های حمل و نقل نیز بر روی کاهش قیمت این رنگ ها تاثیر گذار هستند.

ما انواع رنگ ها سوله  و ضد زنگ ها ی سوله  و یا استر را با توجه به نیاز شما مشتری عزیز پیشنهاد می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما