خرید لاک ضد جرم ترافیکی با قیمت کارخانه

لاک ضد جرم ترافیکی و موارد کاربرد در کجا استفاده می شود؟ خرید و فروش لاک رنگ ترافیکی برای جلوگیری از جرم گیری و بازتاب خوب رنگ اجرا شده کف اسفالت ، با قیمت فروش کارخانه را با ما امتحان کنید. لاک های ترافیکی علاوه بررنگ روی کاشی ها و سرامیک نیز قابلیت استفاده دارند.

لاک ضد جرم ترافیکی چیست ؟

لاک ضد جرم رنگ ترافیکی همان پوششی است که بعد از اعمال رنگ بر روی کف و خشک شدن ان قابلیت اجرا دارد. و به دلیل جرم پذیر بودن رنگ های دوجزئی و تک جزئی به دلیل استفاده از مواد اولیه جرم گیر ، خیلی کمک به بهتر دیده شدن و جرم نگرفتن ان می نماید. مواد اصلی و مهم لاک ضد جرم ترافیکی از بیس اصلی رزین های مخصوص رنگ ترافیکی می باشد و به همین دلیل مقاومت اصطکاکی کافی دارد .

کاربردهای دیگر لاک ضد جرم ترافیکی

لاک ضد جرم به دلیل مقاومت سایشی و مکانیکی خوب می توان روی کاشی ها و سرامیک برای براق نمودن استفاده کرد چون حالت چسبی داشته و براحتی به کف می چسبد و براقیت را دوچندان می نماید و از لاک ضد جرم می توان زیر کار به عنوان پرایمر و پرکننده ترک های زیر کار استفاده کرد و به دلیل یکنواخت کردن سطح زیر کار ، واقعا راضی کننده است . سعی کنید روی کف هایی که از رنگ ترافیکی استفاده می کنید از لاک هم استفاده کنید چون خود رنگ ترافیکی حالت مات داشته و به همین دلیل یه لاک خوب برای زیبائی و تمیزی محل رنگ امیزی یا کف خیلی کمک می کند .

خرید لاک ضد جرم ترافیکی مستقیما از کارخانه

درصورتی که تمایل به خرید رنگ ترافیکی برای کف منازل و محل کار خود دارید و میل دارید از لاک ضد جرم نیز استفاده کنید ، ما به شما پیشنهاد استفاده از لاک رنگ ترافیکی داریم و لاک را طبق سفارش رنگی که دارید برای شما تولید و تامین می کنیم واین محصول مسنقیما ازکارخانه با قیمت مناسب برای شما ارسال کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما