سفارش رنگ ترافیکی ساختمان

رنگ های صنعتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و یکی از نمونه های مرغوب و پرفروش آن رنگ ترافیکی است که با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد، این روز ها امکان سفارش رنگ ترافیکی ساختمان به روش های مختلف و به صورت عمده و یا جزیی برای مشتری فراهم می باشد و اغلب افراد این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب‌ خریداری می کنند.

سفارش رنگ ترافیکی ساختمان

هر آنچه که باید درباره رنگ ترافیکی بدانیم

هر آنچه که باید درباره رنگ ترافیکی بدانیم

رنگ ترافیکی در انواع‌ گرم و سرد همچنین تک جزیی و دو جزیی و … تولید شده است و امروزه در خیابان ها و جاده ها و .. کاربرد زیادی دارد، این محصول دارای خاصیت مکانیکی و فیزیکی بسیار خوبی است و از چسبندگی بالایی برخوردار می باشد، این رنگ به روش های مختلفی دستی و اسپری و … قابل استفاده است و در ضخامت های مختلف اجرا می‌ شود همچنین مقاومت سایشی بالا و خشک شدن سریع آن یکی از ویژگی های مثبت این رنگ است و در مشخص شدن علائم ترافیکی تأثیر زیادی دارد و از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

انواع رنگ سفید ترافیکی در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده را دارد و نوع گرم آن در جاده های پر تردد کاربرد زیادی دارد و خشک شدن آن نیز سریع تر است همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد، این رنگ در نمونه های اپوکسی، پلی یورتان، اکریلیک و … وجود دارد و با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده انتخاب و خریداری می شود و به دلیل مزیت های فراوان بسیار پرفروش است.

بازار فروش رنگ ترافیکی

بازار فروش رنگ ترافیکی

امروزه رنگ ترافیکی بازار فروش بسیار‌ خوبی را به خود اختصاص داده است و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد که اکثر آنها این محصول را به شکل کلی و با قیمتی ارزان خریداری می کنند، بسیاری‌ از مشتریان مانند تاجران و فروشگاه های رنگ و … از خریداران کلی این محصول می باشند و آن را با بهترین قیمت‌ تهیه می نمایند.

در حال حاضر تولید رنگ ترافیکی در کارخانه های تولید کننده معتبر با استفاده از بهترین مواد اولیه‌ و پیشرفته ترین فرمولاسیون انجام می شود و پس از آماده شدن در بسته‌ های استاندارد قرار گرفته و در حجم و وزن های مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می شود، انواع‌ رنگ ترافیکی با برند های مختلف ایرانی و وارداتی در بازار موجود است که مشتری می تواند بر حسب نیاز و بودجه خود محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما