عرضه چسب رنگ ترافیکی دوجزئی با رزین اکریلیک

عرضه انواع چسب رنگ ترافیکی بر پایه رزین اکریلیک در سراسر کشور با کیفیت عالی در حال انجام است. از این نوع چسب ها برای خط کشی خیابان ها و کشیدن علائم ترافیکی استفاده می شود. بخاطر نبودن حلال در این نوع رنگ ترافیکی می توان این نوع رنگ را در ضخامت های بالا طراحی کرد که این امر باعث کاهش هزینه شده و همچنین باعث می شود رنگ ماندگار تر باشد و دیر تر خراب شود. رنگ ترافیکی دو جزئی بسیار کار آمد بود و استفاده از آن باعث ماندگاری بیشتر رنگ بر روی سطح مورد نظر می شود

عرضه چسب رنگ ترافیکی دوجزئی با رزین اکریلیک

موارد استفاده از چسب رنگ ترافیکی

موارد استفاده از چسب رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی یک نوع از برچسب های خاصی می باشد که برای علامت گذاری در جاده ها و یا تونل ها و یا تابلوها و علائم رانندگی استفاده می شود. این نوع رنگ ها در زمان های گذشته تا به حال برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و یا نجات دادن جان رانندگان در جاده ها بسیار موثر بوده اند.

در این قسمت به چند مورد از موارد استفاده این نوع برچسب ها استفاده می شود که به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید و بتوانید آگانه دست به خرید بزنید:

  • برای افزایش دید راننده در شب
  • علامت گذاری انواع پارکینگ(شخصی و عمومی)
  • مشخص کردن محل پارک
  • مشخص کردن حاشیه جاده ها
  • مشخص کردن محل عبور عابرین پیاده

همانطور که دیدی این نوع چسب ها کاربردهای زیادی دارند و برای حفظ جان افراد در جاده ها و خیابان ها می توانند بسیار موثر واقع شوند. چسب رنگ ترافیکی دو جزئی به دلیل وجود مواد بکار رفته در آن می تواند خاصیت ضد لغزشی داشته باشد.

بررسی قیمت چسب رنگ ترافیکی

بررسی قیمت چسب رنگ ترافیکی

قیمت چسب رنگ ترافیکی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. یکی از این عوامل می تواند میزان طول مسیری باشد که می خواهند در آن از چسب رنگ ترافیکی استفاده کنند. با توجه به محل مورد استفاده و نیاز مشتری و همچنین توجه به شرایط جوی و یا ترافیکی، مدل های مختلفی از این نوع چسب های ترافیکی تولید می گردد که می تواند قیمت های مختلفی داشته باشد. این شرکت از جمله مکان هایی است که این نوع محصول را باکیفیت بالا به خریدار خود ارائه می دهد.

شما می توانید با ثبت سفارش خود در این فروشگاه به راحتی خرید خود را انجام دهید. در این مکام برای راحتی کار خریداران امکان خرید و فروش اینترنتی نیز وجود دارد. خرید و فروش اینترنتی این روزها در کشور افزایش پیدا کرده است زیرا خریداران در هر مکانی که باشند می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما