عرضه کننده رنگ اپوکسی ترافیکی دو جزئی

رنگ های ترافیکی یکی با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع مختلف رنگ هستند که برای نشان دادن علائم ترافیکی و محدود کردن مسیرها مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ اپوکسی ترافیکی دو جزئی یکی از انواع این رنگ ها است. عرضه کننده رنگ اپوکسی ترافیکی دو جزئی آن را با قیمت و کیفیت مناسب به بازار عرضه کرده است.

آیا می دانید چگونه می توان با عرضه کننده آن ارتباط برقرار کرد؟

عرضه کننده رنگ اپوکسی ترافیکی دو جزئی

طریقه مصرف رنگ اپوکسی ترافیکی

طریقه مصرف رنگ اپوکسی ترافیکی

همچون بسیاری از رنگ ها می توان رنگ اپوکسی را با استفاده از غلتک یا قلم مو روی سطوح مختلف به کار برد اما این نوع رنگ کاری دوام کوتاهی دارد و پس از مدتی آثار رنگ از بین می رود.

برای ایجاد رنگ بادوام و پایدار که هم صیقلی باشد و هم بازتاب نور را به خوبی نشان دهد روش مصرف دیگری برای رنگ اپوکسی ترافیکی وجود دارد. برای ایجاد موارد مذکور و چسبندگی بسیار قوی رنگ به سطوح ابتدا باید زیر سازی مناسبی انجام گیرد. در مرحله بعدی باید با توجه به نوع رنگ و رزین آن، پرایمر مناسب انتخاب گردد.

در مرحله بعدی باید رنگ کاری لایه های میانی انجام گیرد و بعد از هر مرحله 24 تا 48 ساعت وقفه وجود داشته باشد تا چسبندگی لازم انجام شود. زمان وقفه از اهمیت خاصی برخوردار است به این شکل که باید از چسبندگی مورد نظر اطمینان حاصل کرد و در ثانی نباید سطح زیرین به اندازه ای خشک شود که لایه بعدی نتواند به آن بچسبد.

در نهایت باید آخرین لایه با دقت لازم انجام شود. این لایه باید کاملا صیقلی باشد تا بتواند بازتاب مناسبی از نور نشان دهد. همچنین ضخامت رنگ اپوکسی دو جزئی باید تا حد امکان در همه سطوح مورد استفاده یکسان باشد تا دوام و ماندگاری آن به یک اندازه باشد و بتواند به یک میزان نور را بازتاب دهد.

بازار فروش رنگ اپوکسی شفاف

بازار فروش رنگ اپوکسی شفاف

شرکت های پیمانکاری و بخش خدمات شهری ارگان هایی مانند راه و ترابری یا شهرداری به طور مرتب نیازمند انجام یا تعمیر خط کشی ها در سطوح جاده های شهری یا بین شهری می باشند و به این خاطر باید از رنگی بادوام برای این کار استفاده کنند.

برای خرید این رنگ می توانید با کارشناس فروش ما در بازار فروش رنگ اپوکسی شفاف تماس برقرار کرده و پس از کسب اطلاع از سایر خصوصیات این رنگ نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

قبول سفارش به صورت عمده می باشد و خریداران می توانند با سفارش مقادیر بیشتر آن را با قیمت ارزان تری از ما تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما