فروشندگان رنگ روغنی هادی

امروزه استفاده از رنگ های روغنی به علت کاربرد های زیاد آن بیشتر شده است و تولید کنندگان را به سمت تولید انواع رنگ های روغنی سوق داده است. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این رنگ ها، رنگ روغنی هادی است که رنگ های روغنی مختلفی را در رنگ های متفاوت و مناسب برای کاربرد های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. این شرکت با چندین دهه سابقه درخشان و به عنوان اولین تولید کننده رنگ های پودری، رنگ های روغنی با کیفیت بالا شناخته می شود.

فروشندگان رنگ روغنی هادی

معرفی انواع رنگ روغنی هادی

معرفی انواع رنگ روغنی هادی

انواع رنگ روغنی هادی شامل رنگ های روغنی مات و براق و آلومینیومی و نیمه براق تزئینی است. کیفیت رنگ های روغنی با عوامل مشخصی تعیین می شود و بستگی به مواد اولیه مورد استفاده این رنگ ها، نوع رنگ مورد استفاده و کیفیت رنگ دانه های آن که قرار است با ماده روغنی ترکیب شود و همچنین قابل شست و شو بودن آن دارد. رنگ های روغنی هادی برای مصارف مختلف متفاوت است مثلا رنگی که در دیوار های داخلی خانه و دیوار های خارجی آن استفاده می شود با هم فرق دارند و همچنین روش مورد استفاده در رنگ آمیزی درب و پنجره ها با دکوراسیون منازل متفاوت است.

رنگ های روغنی علاوه بر اینکه در رنگ آمیزی اشیاء و وسایل و محیط خانه استفاده می شود کاربرد های دیگری نیز دارد که به مواردی از آن ها اشاره می کنیم:

● یکی از سبک های هنر نقاشی استفاده از رنگ های روغنی برای کشیدن آن است که بسیار سخت است اما طرح آماده شده آن بسیار جذاب و حیرت انگیز است در این نوع نقاشی انتخاب رنگ بسیار مهم است.

● در صنعت مبلمان به علت بادوام بودن رنگ و خاصیت چسبندگی آن به چوب از رنگ های روغنی استفاده می شود همچنین این رنگ ها سطحی شفاف و صاف و روشن ایجاد می کنند البته این ویژگی ها به نوع چوب و خشک بودن یا نبودن آن نیز وابسته است هر چقدر چوب مورد استفاده در کلاف مبل خشک تر باشد رنگ روشن تر و زیباتری می گیرد.

مراکز عرضه رنگ روغنی هادی

مراکز عرضه رنگ روغنی هادی

شرکت نگین با برند هادی انواع رنگ ها ساختمانی و صنعتی و روغنی و پودری را تولید و پس از بسته بندی های چند کیلویی آنها را به سراسر کشور توزیع می کنند. عرضه رنگ هادی از طریق نمایندگی های این شرکت یا سایت های معتبر مربوط به این شرکت بدون واسطه و با قیمت پایین تر از بازار انجام می شود و حتی از طریق فروشگاه های فروش رنگ به راحتی قابل تهیه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما