فروشگاه رنگ اپوکسی رویه پلی امین

رنگ ها کاربرد های زیادی در صنایع مختلف و مصارف خانگی دارند به گونه ای که هر وسیله ای را در مقابل خود می بینیم به نوعی رنگ در آن به کار رفته است یکی از انواع رنگ ها رنگ اپوکسی رویه پلی امین است که در مصارف صنعتی و خانگی کاربرد زیادی دارد و برای پوشش دهی رویه استفاده می شود فروشگاه رنگ اپوکسی انواع مختلف این محصول را در بازار عرضه می کند.

فروشگاه رنگ اپوکسی رویه پلی امین

مشخصات کلی رنگ اپوکسی درجه یک

مشخصات کلی رنگ اپوکسی درجه یک

رنک اپوکسی رنگی است که از یک هاردنر یا سخت کننده در آن استفاده می شود تا مقاومت آن بالاتر رود و به خوبی عمل پوشش دهی را انجام دهد این نوع رنگ ها در کیفیت های مختلفی ساخته می شوند که می توان آن ها را به انواع درجه یک و دو تقسیم کرد از جمله مشخصات رنگ اپوکسی درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در مقابل انواع ضربه ها و سایش ها دارند به همین دلیل کاربرد صنعتی دارند و در صنعت از آن ها استفاده می کنند.
  • این محصول همچنین مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و انواع خورنده های دیگر دارد و می تواند تا مدت طولانی سطح را از عوامل خورنده حفظ کند.
  • استفاده از این محصول برای سطح وسایل و مکان های مختلف بسیار مناسب می باشد زیرا در صورت تغییر شکل اجسام این رنگ حالت خود را حفظ می کند و کمتر دچار تغییر شکل می شود.
  • رنگ اپوکسی را نباید در مکان هایی استفاده کرد که در معرض شدید نور آفتاب هستند زیرا دچار فرسایش می شودند و زودتر آسیب می بیند همچنین نباید این محصول را درمکان هایی به کار برد که در معرض سرمای زیر 5 درجه سانتی گراد هستند.
  • این نوع رنگ در رنگ های مختلفی تولید می شود که می توان بر حسب سلیقه خود از آن استفاده کرد همچنین این محصول در برابر عوامل محیطی و ضربه زدن مقاوم است.

فروشنده انواع رنگ اپوکسی

فروشنده انواع رنگ اپوکسی

فروشنده رنگ اپوکسی انواع مختلف رنگ های تولید داخل و وارداتی را در بازار به فروش می رساند قیمت این رنگ ها با هم تفاوت های زیادی دارند به عنوان نمونه قیمت رنگ های وارداتی به دلیل نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد از قیمت نمونه های داخلی بیشتر است.

فروشنده رنگ اپوکسی بهترین نمونه رنگ های تولید داخل را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند کیفیت رنگ های داخلی با رنگ های خارجی قابل مقایسه است و چه بسا رنگ های داخلی دارای کیفیت بالاتری نیز باشند.

برای خرید انواع مختلف این رنگ ها می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما