فروشگاه رنگ روغنی فلزی در تهران + خیلی راحت خرید کنید

رنگ روغنی فلزی محصولی کاربردی برای پوشش دادن بدنه انواع وسایل فلزی است که ویژگی های فیزیکی منحصر به فردی دارد. عرضه این محصول با درجات کیفی مختلف در فروشگاه ها و نمایندگی های فعال در تهران و دیگر استان های کشور صورت می گیرد. اگر می خواهید خیلی راحت و بی دغدغه خرید کنید ما بهترین راهکار را به شما پیشنهاد می دهیم.

فروشگاه رنگ روغنی فلزی در تهران + خیلی راحت خرید کنید

نحوه استفاده از رنگ روغن برای فلز

نحوه استفاده از رنگ روغن برای فلز

رنگ روغنی محصولی تولیدی بر پایه رزین آلکیدی و به صورت کاملاً تک جزئی است که به علت مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل محیطی، انتخاب مناسبی برای پوشش دادن سطوح فلزی به شمار می آید.

این محصول قابلیت های گسترده ای دارد که از مهمترین آنها می توانیم به امکان استفاده جهت رنگ آمیزی درب و پنجره، نرده ها، بدنه اتومبیل و سطوحی که در معرض مداوم و مستقیم آب و رطوبت هستند اشاره کنیم.

استفاده از رنگ روغن برای فلز نیاز به آشنایی با شیوه رنگ آمیزی آنها و همچنین انتخاب نمونه مناسب این محصول متناسب با سطوح مورد نظر است. بنابراین توصیه می کنیم همواره با بررسی ویژگی های فنی درج شده بر روی بسته بندی قوطی رنگ، نوع مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

برای استفاده نیز ابتدا باید سطح مورد نظر را با استفاده از سمباده کاملاً صاف و یکدست کنید. در مرحله دوم اگر هر گونه روغن یا مایع چسبنده روی سطح فلز وجود دارد تمیز کنید تا میزان چسبندگی رنگ به حداکثر برسد.
در نهایت رنگ را با استفاده از فرچه مناسب به صورت یک لایه ضخیم روی سطح بکشید و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود. از قرار دادن سطوح فلزی رنگ شده در برابر نور آفتاب و محیط های گرم نیز خودداری کنید.

فروشنده بهترین رنگ روغنی فلزی در تهران

فروشنده بهترین رنگ روغنی فلزی در تهران

بهترین رنگ روغنی مدل هایی هستند که ضمن مقاومت در برابر رطوبت از زنگ زدگی سطوح فلزی جلوگیری می کنند. البته این محصولات ویژگی های مهم دیگری نیز دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • مقاومت بودن در برابر حرارت زیاد
  • قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح فلزی و حتی چوبی
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف مانند سرما و یخبندان
  • دارای غلظت مناسب و عدم نیاز به حلال های شیمیایی

اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید، ضمن شناخت ویژگی های کیفی آن، آشنایی با برندهای تولیدی و ارقام وارداتی نیز اهمیت زیادی دارد. با توجه به تنوع این نوع رنگ ها در بازار داخلی، امکان خرید از نمایندگی های مستقیم در تهران و دیگر کلان شهرها نیز می تواند کاهش هزینه ها را به همراه داشته باشد.

برای این منظور و با هدف تامین جدیدترین تولیدات داخلی، نمایندگان فروش رنگ روغنی فلزی این مرکز به عنوان بزرگترین تامین کنندگان آنلاین آماده همکاری با خریداران عمده در سراسر کشور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما