فروش انواع رنگ روغنی

ایجاد تنوع در محیط ساختمان برای همه افراد مهم است. رنگ آمیزی راه ساده برای همین کار است. رنگ روغنی یکی از رنگ‌های ساختمانی است که برای ایجاد تنوع و تغییر در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود، فروش انواع رنگ روغنی در سه دسته براق و نیمه براق و مات با قیمت مناسب و حجم های مناسب در بسته بندی های استاندارد و کیفیت مناسب در شعب فروش سراسر کشور صورت می گیرد.

فروش انواع رنگ روغنی

چند نکته درباره بهترین رنگ روغنی

چند نکته درباره بهترین رنگ روغنی

تغییر رنگ به محیط ما انرژی و شادابی می‌بخشد و تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون محیط دارد و احساسات و انرژی همه افراد را برمی انگیزد، رنگ های روغنی از قدیمی ترین رنگ‌ها می‌باشد که در سه گروه مات و براق و نیمه براق در تمامی مراکز فروش به فروش می رسند و با گذشت سال‌ها این رنگ ها توسعه پیدا می کنند و امروزه انواع جدیدی از این رنگ ها تولید می‌شود.

رنگ روغنی برپایه حلال و آلکیدی می باشد و رنگ های روغنی آلکیدی از رنگ‌های جدید این محصول شیمیایی هستند که از مخلوط رزین آلکیدی و تینر که یک رقیق کننده است تشکیل می‌شود، رزین‌هایی که در رنگ روغنی به کار می‌رود از روغن های گیاهی مانند سویا، دانه کتان‌، پنبه، بزرک ساخته و تولید می‌شود، بیشتر رنگ‌های روغنی که در دسترس و در بازار فروش می بینیم از ترکیب رنگدانه و رزین آلکیدی و حلال بر پایه نفت بدست می‌آیند و تولید می شوند، در رنگ‌های آلکیدی از حلال برای رقیق کردن رنگ و استفاده راحت تر استفاده می شود.

رنگ های روغنی به دلیل اینکه ترکیبات آلی دارند در هنگام استفاده بوی زیادی دارند که باید حتما در محل تهویه وجود داشته باشد، اکثرا در محیط‌هایی که نور خورشید مستقیم می‌تابد و بارش باران و برف مستقیم است از رنگ روغنی استفاده می‌شود چون استقامت بالایی دارند و در آب حل نمی‌شوند، رنگ روغنی جز رنگ‌های سنتی است ولی اثر منفی روی محیط زیست می‌گذارد و بوی بدی دارد و و دیر خشک می شود و بیشتر برای رنگ آمیزی در و پنجره فلزی بکار می رود، این رنگ محافظ خوبی برای زنگ زدگی و خوردگی است و در آسترکاری استفاده می‌شود.

مرکز خرید رنگ روغنی فلز

مرکز خرید رنگ روغنی فلز

رنگ روغنی قابل شست و شو و ماندگاری بالایی دارد و در صورت کثیف شدن می‌توان آن را پاک کرد و برای محیط‌هایی که مرطوبند قابل استفاده است و پوشش دهی فوق العاده‌ و شفافیت مناسب و چسبندگی خوبی دارد و در برابر کپک و قارچ مقاوم است، مرکز خرید رنگ روغنی عمده را با قیمت مناسبی به فروش می رسانند و عرضه کنندگان رنگ روغنی فلز آن را به تمامی شعب فروش کور توزیع می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما