فروش بهترین رنگ کفپوش داخلی

بهترین رنگ کفپوش: جهت خرید بهترین پارکت و انتخاب مناسب ترین رنگ پارکتی که با دکوراسیون منزل تطبیق داشته باشد می توان بصورت حضوری به فروشگاه های تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمایید و از بین مدل های متنوعی که در این زمینه وجود دارد استفاده نمایید. همچنین می توان بصورت غیرحضوری هم از مدل ها و قیمت های موجود فروشگاه های مجازی دکوراسیون بهره ببرید.

برخی از مناطقی که در تهران و شهرستان ها به فروش انواع پارکت می پردازند به شرح زیر است:

تهران: خیابان سهروردی شمالی در تهران

اصفهان: خیابان شریف واقفی و خیابان هشت بهشت غربی

مشهد: بلوار فلسطین

پرطرفدار ترین رنگ های کفپوشی

پرطرفدار ترین رنگ های کفپوشی

انتخاب رنگ پارکت: در انتخاب دکوراسیون، نوع و رنگ پارکتی که استفاده می کنیم اهمیت زیادی دارد. رنگ پارکت را معمولا با توجه به ویژگی هایی نظیر اندازه و فضای اتاق مد نظر، میزان نورگیری خانه، رنگ دیوارها،رنگ برای کف اتاق، جنس دیوارها، کاربری محیط و ….انتخاب می کنند و حتما این موارد را در حتما در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین پارکتی که با شرایط فرد تطابق دارد را انتخاب نماید.  پارکت مناسبی که می توان برای هر بخش خانه انتخاب کرد باید با پارکت قسمت های دیگر تفاوت داشته باشد. بطور مثال برای محیطی مثل آشپزخانه انتخاب رنگ سفید پارکت انتخاب مناسبی نیست به دلیل اینکه ممکن است مواد غذایی و یا روغن رو آن بریزد و جلوه پارکت از بین برود.اما همین رنگ پارکت می‌تواند برای اتاق‌ خواب اتتخاب بسیارخوبی باشد.

مناسب ترین رنگ کفپوش اپوکسی برای دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن: یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق پذیرایی استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی پارکت مانند رنگ عسلی، فندقی و یا رنگ های تیره‌ی چوب است، این رنگ ها به محیط نشیمن گرما و زیبایی خاصی می دهد. قابل ذکر است که باید هماهنگی رنگ پارکت را با رنگ دیوارها و مبلمان و فضای اطراف داشته باشد. همچنین شکل هندسی فضای اتاق هم به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب رنگ پارکت تاثیرگذار خواهد بود. 

اگر سقف اتاق نشیمن نسبت به کف اتاق بلند باشد و ‌بخواهید آن را کمی کوتاه‌تر نشان دهید، می توانید از پارکت رنگ تیره استفاده کنید. و همچنین برای بزرگتر جلوه دادن فضا از آنچه که هست باید از رنگ های روشن مانند رنگ طوسی یا کرم استفاده شود.

 

بهترین برند رنگ کفپوش در ایران

بهترین برند رنگ کفپوش در ایران

با کمی تحقیق و پرس و جو در بازار و حتی در سایت های ابنترنتی می توان بهترین برند رنگ کفپوش را انتخاب و خریداری کرد:

بطور کلی در ایران ۳ برند Classen – Vario و Royal Floor به عنوان بهترین برندهای موجود در بازار هستند.  در این میان شرکت کفپوش آرتا هم جزو یکی از برندهای خوب ایرانی است که البته با توجه به بودجه خود می توانیم به انتخاب برند مورد نظر بپردازیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما