فروش دانه های شیشه ای از 1 تا 710 میکرون

فروش دانه های شیشه ای کروی از 1 تا 710 میکرون جهت روپاش نمودن روی رنگ های خط کشی جاده در این مجموعه انجام می گیرد. برای دریافت لیست قیمت می توانید همه روزه با ما در تماس باشید. این دانه های شیشه ای به جهت هدایت بهتر مسیر حرکت و تکمیل سایر پیام های کنترل ترافیک و افزایش ایمنی راهها در شب کمک می نماید.

فروش دانه های شیشه ای

دانه های شیشه ای 1 تا 710 میکرون

دانه های شیشه ای کروی با توجه به خصوصیات بارز و واکنش ندادن با اسید ها و قلیاها و مقاومت مکانیکی و شیشمیایی ان به دلیل وجود بیش از 60 درصد سیلیس در ان می تواند بهترین نقش را در همه امورات ایفا کند. که یکی از مهمترین کاربرد دانه های شیشه ای کروی ، در خط کشی هاست. که هم به عنوان روپاش شونده و هم به عنوان پیش مخلوط در رنگ های خط کشی سرد و گرم بکار می روند.از 125  تا 710 میکرون ان به عنوان روپاش شونده در خط کشی استفاده می شود. و اندازه های تا حدود300تا  850 میکرون نیز به عنوان مخلوط در رنگ بکار می رود.

فروش دانه های شیشه ای

فروش دانه های شیشه ای

قبل از خرید دانه های شیشه ای نوع استاندارد خود را مشخص کنید تا بتوانیم بهترین نمونه را جهت ازمایش در حوزه ی کاری شما فراهم کنیم .بیشترین حوزه ی کاری ما در زمینه ی فروش گلاسبید روپاش و یا فروش دانه های شیشه ای پیش مخلوط می باشد . سفارش های ویژه و عمده گلاسبید را نیز می پذیریم . در خرید و فروش دانه های شیشه ای شما را یاری می کنیم .

انواع دانه های شیشه ای ترافیکی

  • دانه های شیشه ای شناور
  • با پوشش ضد رطوبت
  • درشت با پوشش چسبنده

روش کاربرد دانه های شیشه ای دررنگ خط کشی

  1. هنگام تولید رنگ ، دانه های شیشه ای به دستگاههای مخلوط کن افزایش می دهند.
  2. دانه های شیشه ای به وسیله دستگاه روی رنگ به اندازه استاندارد پاشیده می شود. که معمولا از  دانه های شیشه ای کروی ا تا 710 میکرون یا از 125 تا 710 میکرون استفاده می شود.

فروش دانه های شیشه ای

دانه های شیشه ای معیوب چیست؟

  • دانه های شیشه ای گرد گونه
  • دانه های شیشه ای مات و کدر
  • دانه های شیشه ای شیری رنگ
  • دانه های شیشه ای حباب دار

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما