فروش رنگ ترافیکی گرم

این رنگ برپایه رزین‌های هیدروکربنی و آلکیدی بوده که به شکل پودر می‌باشد.رنگ ترافیکی گرم برای آزادراه‌ها و مسیرهای پرحجم مناسب می‌باشد،زیرا سرعت خشک شدن این نوع از رنگ‌ها بالاست.از ویژگی‌های بارز این رنگ می توان به چسبندگی زیاد و خواص مکانیکی و فیزیکی اشاره نمود.این نوع رنگ را می‌توان در ضخامت‌های نسبتا بالا(500 تا 3000 میکرون) اجرا کرد.

لازم به ذکر است در رنگ ترافیکی گرم به جهت اختلاط و تشکیل فیلم رنگ ابتدا باید دمای آن را تا مقدار مشخصی افزایش داد و سپس آن را بر روی آسفالت اعمال کرد.

فروش رنگ ترافیکی گرم

تفاوت رنگ ترافیکی گرم از سرد چیست؟

تفاوت رنگ ترافیکی گرم از سرد چیست؟

رنگ ترافیکی از عناصر مهم شهری هستند که سبب زیبایی خیابان ها و ایمن سازی می شوند. نماد های ترافیکی و خط کشی های محوری از ابزارهای بسیار مهمی هستند که رانندگان را راهنمایی می کنند.اغلب رنگ های ترافیکی سفید، قرمز، زرد و مشکی هستند؛ این نوع رنگ ها تاثیر عمیقی بر ایجاد نظم و امنیت در خیابان های شهری دارند.

تفاوت رنگ ترافیکی گرم و سرد؛در ابتدای مطالب به بیان ویژگی های رنگ ترافیکی گرم می پردازیم:

دمای مناسب برای اجرای رنگ ترافیکی گرم 180 تا 190 درجه ی سانتی گراد است. ازکاربرد های اجرای رنگ ترافیکی گرم می توان به خط کشی جاده ها اشاره نمود که به صورت اسپری انجام می گیرد. اجرا به روش اکستروژن و اسکرید نیز از انواع متداول اجرای رنگ های ترافیکی گرم است.این نوع رنگ به سه دسته تقسیم می شوند که شامل:

  • رنگ گرم ترافیکی هیدروکربنی
  • رنگ گرم ترافیکی اپوکسی
  • رنگ گرم ترافیکی آلکیدی

از مزایای این محصول می توان به طول عمر بالا،قابلیت اجرا در ضخامت های بالا،محصولی مقرون به صرفه،مناسب برای خط کشی های محوری اشاره کرد.

اگر دمای محیطی که قصد اجرا در آن را داریم بالا نیست، بهتر است از رنگ ترافیکی سرد استفاده کنیم.این نوع محصول مناسب برای خط کشی های ممتد و منقطع است. همچنین استحکام این رنگ در برابر اتفاقات طبیعی بسیار بالا است؛رنگ ترافیکی سرد بسیار مقاوم است و در صورت سایش و خراش بیشترین میزان حفاظت را ارائه می دهد. این نوع رنگ برای خط کشی های داخل و خارج از شهر کاربرد دارند. رنگ ترافیکی سرد را می توان برای خط کشی های محوری در پارکینگ ها نیز استفاده نمود.

مرکز خرید رنگ ترافیکی در قزوین

مرکز خرید رنگ ترافیکی در قزوین

امروزه عرضه رنگ ترافیکی در نقاط مختلف ایران به ویژه قزوین رایج است و مراکز خرید گوناگونی دارد.در این نوع مراکز کلیه محصولات رنگ ترافیکی با سایز های متفاوت و بسته به مقدار دلخواه عرضه می شوند.بسته بندی رنگ ترافیکی صادراتی به گونه ای است که می توان آن را به صورت عمده و یا جزئی از قزوین خریداری نمود و حمل کرد یا به نقاط مختلف ایران ارسال کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما