فروش ویژه رنگ اکریلیک سفید

رنگها یکی از پرکاربردترین ملزومات بوده که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع آنها بسیار بالا است که می‌توان جهت رنگ کاری دیوارهای خارجی، داخلی، دکوراسیون خانه و…. استفاده نمود. یکی از پر کاربرد ترین نمونه های رنگ، رنگ اکریلیک سفید است که فروش ویژه ای داشته و مشتریان می توانند بسته به نیاز و کاربرد خود آن را تهیه کنند. در ادامه یکی از مراکز ارائه دهنده مستقیم این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد

فروش ویژه رنگ اکریلیک سفید

پوشش رنگ اکریلیک چقدر است؟

پوشش رنگ اکریلیک چقدر است؟

رنگ اکریلیک طیف گسترده ای داشته که همواره جز بهترین رنگ های ساختمانی به شمار می آید. این رنگ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که قطعاً با دانستن آنها شما هم نسبت به خرید آن ترغیب خواهید شد.

برای بسیاری از افراد که پوشش رنگ و یکدست بودن آن اهمیت زیادی دارد، قطعاً این سوال پیش خواهد آمد که پوشش و رنگ اکریلیک چقدر است؟ در واقع باید با اطمینان به شما بگوییم که پوشش این رنگ به قدری بالا می باشد که به هیچ عنوان شما نمی توانید رنگ زیرین را تشخیص دهید.

این رنگ غلظت بالایی دارد و زمانی که با آب حل می شوند، به راحتی روی دیوار پخش شده و کاملاً سریع خشک شده و همین موضوع باعث می‌ شود که کار با آنها آسان‌تر شود؛ به این منظور اگر با یک دست رنگ کردن پوشش آن کافی نبود، می‌توان چند دقیقه صبر نمود و دوباره این عمل را تکرار کرد.

پوشش دهی بسیار خوب رنگ اکریلیک باعث شده که جزو محبوب ترین رنگ ها باشد این محصول جز رنگهای بر پایه آب است که بوی بدی ندارد و به سلامت انسان و محیط زیست هم آسیب نخواهد رساند؛ علاوه بر پوشش دهی بسیار بالا، درخشندگی دوام و زیبایی شستشو بودن از جمله مزیت‌های این نوع رنگ به شمار می‌رود که دارای طیف رنگی گسترده‌ای است و حتی در برابر نور خورشید هم مقاوم می باشد.

تولید انواع رنگ اکریلیک مات

تولید انواع رنگ اکریلیک مات

رنگ اکریلیک صورتی مات جز رنگهایی بوده که در چند سال اخیر بسیار طرفدار شناخته شده و جزو رنگ های آرامش بخش است که اکثر نوعروسان و دختران جوان و کوچک در اتاق خواب و خانه خود از آن استفاده می کنند.

تولید انواع رنگ اکریلیک در کارخانجات کشور ما با استفاده از مواد اولیه مرغوب انجام می شود که این محصول با استفاده از فرمول دقیق متناسب با شرایط آب و هوایی کشور با قدرت پوشش دهی و چسبندگی بالا تولید و در اختیار افراد قرار می گیرد. این رنگ قابل استفاده روی تمام سطوح است که جهت اطلاع دقیق قیمت رنگ اکریلیک صدفی می توانید با کارشناسان حاضر در این بخش به شماره های آنها در صفحه درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما