قیمت رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

قیمت رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست در بازار همواره با نوساناتی همراه است. به دلیل تولید این محصولات با برندهای مختلف و در دو نوع پرکاربرد، در اغلب موارد شاهد افزایش قیمت ها هستیم. در این مطلب می خواهیم به صورت تخصصی انواع رنگ ترموپلاست و ویژگی های آنها را بررسی کنیم. خریداران و شرکت های فنی مهندسی فعال در زمینه این محصولات برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزان آنها می توانند با مشاوران ما در تماس باشند.

قیمت رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

ترکیبات اصلی رنگ ترافیک اکریلیک

ترکیبات اصلی رنگ ترافیک اکریلیک

برای مشخص کردن مسیرها و خط کشی خیابان ها و علائم ترافیکی از رنگ هایی شیمیایی بر پایه حلالیت آب و آلکید استفاده می شود که به آنها رنگ های ترافیکی می گویند. در یک دسته بندی کلی این محصولات از نظر نوع کاربرد به رنگ های ترافیک محوری، ترافیک جدولی و ترافیک عابر پیاده تقسیم بندی می شوند.
از ویژگی های این محصولات می توان به خشک شدن سریع، مقاومت سایشی بالا، چسبندگی عالی به سطوح بتن و آسفالت و مقاومت جوی در برابر گرما، سرما و آب و رطوبت اشاره کرد. یکی از پرمصرف ترین انواع این محصولات، رنگ های ترافیک ترموپلاست هستند که در دو گروه سرد و گرم قرار می گیرند. ویژگی ها و کاربردهای رنگ ترافیک ترموپلاستیک عبارتند از:

  • رنگ ترافیک گرم ترموپلاست: بر اساس پایه رزین آلکیدی (پرکاربردترین نوع رزین در صنایع تولیدی رنگ ها)، اپوکسی و هیدروکربنی تولید می شود. از این نوع رنگ ها معمولاً به علت مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش اغلب در اتوبان ها و بزرگ راه های پرترافیک استفاده می کنند.
  • رنگ ترافیک سرد ترموپلاست: دارای پایه رزین اکریلیک ترموپلاست است. اغلب برای خط کشی خطوط جاده های درون شهری و برون شهری به کار برده می شوند که چسبندگی و مقاومت شیمیایی بالایی نیز دارند.

بازار پخش رنگ ترافیک دو جزئی

بازار پخش رنگ ترافیک دو جزئی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هزینه های استفاده از رنگ های گرم ترموپلاست معمولاً دو برابر نمونه های رنگ سرد هستند. علت این امر نیز گران بودن مواد اولیه تولیدی به ویژه رزین های پایه آنها است. البته به علت طول عمر و مقاومت سایشی بالا نسبت به دیگر انواع رنگ ها، در درازمدت مقرون به صرفه خواهند بود.
نکته مهم دیگر اطلاع تخصصی از رنگ های تولیدی و انتخاب بهترین نمونه ها برای انجام خدمات خط کشی توسط شرکت های مربوطه است. بدون شک شناخت برندهای معتبر تولید انواع رنگ ترافیک دو جزئی و تک جزئی اهمیت زیادی در این موضوع خواهد داشت.
همچنین امکان ارتباط با تامین کنندگان و مراکز پخش عمده مستقیم نیز می تواند به کاهش هزینه های جانبی و افزایش حاشیه سود شرکت ها منجر شود. برای این امر نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با کلیه فعالین و خریداران عمده انواع رنگ ترافیکی در سراسر کشور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما