قیمت رنگ خط کشی خیابان

ارزان ترین رنگ خط کشی خیابان کدام است ؟ قیمت رنگ خط کشی خیابان چند است ؟ گرانترین رنگ خط کشی خیابان کدام است ؟ نام دیگر رنگ خط کشی خیابان در بازار همان رنگ ترافیکی است که انواع مختلفی دارد و در این جا بهترین رنگ از لحاظ قیمتی رنگ ترموپلاست و کلروکائوچو می باشد .

رنگ خط کشی خیابان چیست ؟

این رنگی که مناسب و ویژه خط کشی کف معابر و اسفالت بوده و در مقابل تغییرات اب و هوایی مقاوم می باشد و این رنگ با رنگ های ساختمانی که به دیوار و سقف زده می شود فرق می نماید و از لحاظ فرمول و ساختاری متفاوت می باشد. بنابراین توجه داشته باشید که از رنگ هایی که برای نما یا دیوار ساختمان استفاده می کنید برای کف اسفالت و یا بتن تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید.

گرانترین رنگ خط کشی خیابان کدام است ؟

از لحاظ قیمتی اگر حساب کنیم رنگ سه جزئی ترافیکی گرانترین رنگ ترافیکی در حال حاضر می باشد چرا که مونومر که یکی از اجزائی اصلی در ساخت فرمول رنگ می باشد وارداتی می باشد و حتی رزین های سه جزئی عملا کمتر یافت می شود و از لحاظ قیمتی گران ترین است. رنگ گرم ترموپلاستیک نیز از لحاظ قیمتی پابه پای رنگ دوجزئی بلکه بیشتر پیش می رود.

ارزانترین رنگ خط کشی خیابان

ارزانترین و در دسترس ترین رنگ خط کشی خیابان در حال حاضر رنگ سرد ترمو پلاست و می باشد که مورد علاقه ی اکثر کارفرمایان می باشد رنگ سرد ترموپلاست می باشد که تجهیزات خط کشی ان در همه جا موجود می باشد. این رنگ را در صورت نیاز می توان با غلطک و قلم مو هم اجرا کرد. برای مناطق جنوبی و شرجی هم از رنگ ترافیکی کلروکائوچو استفاده می کنند که سیستم رنگ امیزی ان برای تمام مناطق یکسان می باشد ولی از لحاظ ماندگاری فرق می نماید.

قیمت رنگ خط کشی خیابان

انچه که باید راجع به قیمت رنگ خط کشی خیابان بدانیم بحث فرمول ان است. یه رنگ خط کشی مانند اکریلیک ترموپلاست که با تینر مخصوص ترافیکی رقیق می شود ممکن است فرمولهای مختلفی تولید شود و قیمت یه رنگ با رزین اروپائی و مواد اولیه المانی درحال حاضر 30000 هزار تومان می باشد. ولی ممکن است همین رنگ در ایران به این نام به قیمت 15000 هزار تومان به فروش برسد . پس قیمت رنگ خط کشی خیابان به فرمول ساختاری ان بر میگردد.و نمی توان یه قیمت ثابتی در نظر گرفت. در هر حال اگر راجع به قیمت رنگ خط کشی خیابان سوالی یا ابهامی دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما