قیمت عرضه رنگ روغنی سبز

رنگ های روغنی در چند دهه اخیر کاربرد های زیادی پیدا کرده اند و در بسیاری از اشیاء و وسایل محیط پیرامون ما مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ روغن در واقع رنگ دانه های کوچکی هستند که در روغن کتان مخلوط شده اند. رنگ های روغنی بسیار دوام بالایی دارند و از آنها مثلا در آهن برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده می کنند که بسیار موثر است. یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها، رنگ روغنی سبز است که علاقه مندان به این رنگ از آن برای رنگ آمیزی استفاده می کنند.

قیمت عرضه رنگ روغنی سبز

راهنمای انتخاب رنگ روغنی

راهنمای انتخاب رنگ روغنی

یک رنگ روغنی با کیفیت به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله روغن ترکیب شده یا رنگ دانه هایی که در روغن مخلوط شده در چه سطح کیفی هستند میزان اکسید روی و آهن و پودر آلومینیوم مورد استفاده در رنگ چقدر است و مواردی دیگر که به تولید و نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

رنگ روغنی کاربرد های بسیار زیادی دارد و در اکثر زمینه های صنعت از آن استفاده می کنند که می توان به مواردی از آن ها اشاره کرد:

● یکی از مهم ترین موارد استفاده از رنگ روغنی در دکوراسیون منازل است. در منازل درب و پنجره ها گرفته تا دیوار ها و سقف خانه را با رنگ های مختلف به طرح های زیبا رنگ آمیزی می کنند البته هر یک از موارد روش رنگ آمیزی خاصی دارد و نمی توان به همان روشی که درب و پنجره ها را رنگ می زنیم دیوار ها را رنگ آمیزی کنیم حتی رنگ روغنی مورد استفاده برای دیوار های داخلی و خارجی متفاوت است.

● نقاشی های با رنگ روغنی یکی از هنر های جذابی است که البته بسیار سخت است اما پس از آماده شدن طرح نقاشی همه را حیرت زده می کند انتخاب رنگ روغنی مورد نظر بخصوص در یک نقاشی کار آسانی نیست و رنگی که انتخاب می کنیم هم باید مورد پسند خودمان باشد و هم کسانی که قرار است این اثر را ببینند.

● رنگ های روغنی به علت ضد آب بودن و همچنین دوام بالایی که دارند در صنعت مبلمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند این رنگ ها به چوب مورد نظر چسبیده و چون روغنی هستند سطحی شفاف و صاف و رنگی روشن ایجاد می کنند البته روشنی رنگ آن به نوع چوب هم بستگی دارد که چقدر رنگ و چوب با هم سازگارند.

شرکت توزیع رنگ روغنی سبز

شرکت توزیع رنگ روغنی سبز

از میان رنگ های روغنی، رنگ روغنی سبز یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی که هم در رنگ آمیزی منازل و وسایل آن و هم در نقاشی ها استفاده بسیار زیادی دارد. توزیع رنگ روغنی سبز توسط شرکت های تولید کننده این محصول به سراسر کشور انجام می شود و به راحتی می توان از طریق فروشگاه های فروش رنگ یا از فروشگاه های آنلاین خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما