قیمت فروش ضد زنگ صنعتی

فلزاتی چون آهن زمانی که در معرض هوا و رطوبت قرار می گیرند سطح رویه آنها پوسته شده و از فلز جدا می شود برای جلوگیری از این کار بهترین راه استفاده از ضد زنگ صنعتی است که دارای پوشش دهی بالا بوده و در رنگ های قرمز و طوسی موجود می باشد. این محصول پس از تولید به صورت بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می شود. قیمت فروش این رزین ها بر اساس کیفیت و نوع آنها مشخص می شود. 

قیمت فروش ضد زنگ صنعتی

معرفی انواع ضد زنگ صنعتی

معرفی انواع ضد زنگ صنعتی

در میان انواع ضد زنگ موجود در بازار ضد زنگ آلکیدی بهترین کارایی را دارد. این محصول بر پایه تینر یا روغن بوده که به سرعت خشک می شود و بیشترین پوشش دهی را دارد. این مواد دارای تنوع بالایی هستند که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. این محصول در نمونه های زیر تولید می شود. 

  • آلکیدی
  • اخرایی
  • آستری
  • اکسید

این مواد خاصیت ضد خوردگی دارند و زمانی که روی سطح فلز قرار می گیرند در شرایط جدی نامساعد و در مقابل رطوبت و گرمای زیاد مقاومت خوبی از خود نشان می دهند به همین دلیل مانع از زنگ زدگی فلز می شوند. انتخاب رنگ مناسب به سلیقه مصرف کننده بستگی دارد. 

میزان پوشش دهی در این رزین ها بالا بوده و به دلیل غلظت بالایی که دارند به خوبی روی سطح مورد نظر چسبیده و بهترین بازدهی را از خود نشان می دهند. رنگ قرمز بیشترین استفاده را دارد و به سرعت هم خشک می شود. 

بازار خرید ضد زنگ آلکیدی

بازار خرید ضد زنگ آلکیدی

مصرف زیاد مشتریان باعث شده تا امروزه بازار خرید و فروش ضد زنگ صنعتی در کشور رونق زیادی پیدا کند. خرید از طریق این فروشگاه آنلاین بهترین گزینه برای مصرف کننده است. به طور کلی خرید این محصولات به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در روش حضوری شما با مراجعه به نمایندگی و مراکز خرید محصول را تهیه می کنید؛ اما در روش غیر حضوری با مراجعه به فروشگاه آنلاین و دیدن محصولات و قیمت ها در سایت سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل آن را تحویل می گیرید.

به دلیل گرایش و تمایل مردم به خریدهای اینترنتی تعداد این فروشگاه ها رو به افزایش است. مراکز خرید برای اینکه بتوانند مشتری های بیشتری جذب کنند و بازدهی فروش خود را بالاتر ببرند؛ اقدام به راه اندازی این سایت ها کرده اند. نتیجه و بازدهی آن بسیار خوب بوده است.

در این روش مشتری قدرت خرید بیشتری دارد و می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما