مراکز پخش پوشش اپوکسی فنولیک

مراکز پخش پوشش اپوکسی فنولیک محصولات خود را به صورت عمده و خرده فروشی و به طرق گوناگون وارد بازار هدف می کنند. این مراکز رنگ را با قیمت های مختلف و کیفیت های گوناگون و به صورت حضوری و مجازی به دست مصرف‌کنندگان خود می‌رسانند.فروش حضوری از طریق فروشگاه‌های مجازی که به عرضه این محصول مبادرت می ورزند انجام می پذیرد و فروش مجازی و اینترنتی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام پذیر است.

مراکز پخش پوشش اپوکسی فنولیک

مشخصات فنی رنگ اپوکسی فنولیک

مشخصات فنی رنگ اپوکسی فنولیک

پوشش زینک ریچ اپوکسی یکی از انواع رنگهای صنعتی است که قبل از آغشته کردن فلزات به رنگ بر روی سطح مورد نظر زده می شود. با استفاده از این پوشش می توان محصول مورد نظر را از زنگ زدگی، خرابی، خوردگی یا انواع فعل و انفعالات شیمیایی مصون بدارد.

از مشخصات فنی این رنگ می توان به دوام و استحکام بالا اشاره نمود. استفاده از این رنگ همچنین می تواند علاوه بر داشتن دوام بالا در ارتباط با خود رنگ، رنگ نهایی را نیز استحکام بخشیده و منجر به دوام بالای آن گردد.

رنگهای اپوکسی همچنین به صورت فراگیر در جهت انواع کفپوش ها و مکان‌هایی که به استحکام و دوام بالایی نیاز دارند استفاده می‌شود. رنگ های اپوکسی دو بخشی بوده و پس از اتمام کار و خشک شدن می توان آنها را شستشو کرد. به همین دلیل در بیشتر اماکنی که با رطوبت سروکار دارند و یا احتمال آب خوردگی و مرطوب شدن زیاد است استفاده می‌شود.

رنگ اپوکسی همچنین می‌تواند به سطوح مختلف همانند بتن و امثال آن بچسبد و یک پوشش محکم و مقاوم را ایجاد نماید. رنگ های اپوکسی شامل رنگ های پودری و رنگ های خمیری و انواع رنگ های جواهری هستند.

طرز اجرای هر یک از این رنگ ها با دیگری متفاوت می باشد. این رنگ ها مقاومت بالایی داشته و در مقابل انواع عوامل محیطی همچون آتش، ترک خوردگی و انواع مسائل دیگر بادوام و مستحکم هستند. و می توان به آن‌ها با خیال راحت استفاده نمود.

قیمت عمده اپوکسی گلس فلیک فنولیک

قیمت عمده اپوکسی گلس فلیک فنولیک

صادرکننده پوشش اپوکسی این محصول را با قیمت های مختلف به بازارهای خارجی عرضه می نماید. قیمت داخلی این محصول نیز تحت تأثیر عوامل متفاوتی قرار می گیرد.

از جمله عوامل مهمی که بر روی قیمت محصول تاثیر گذارند می توان به کیفیت محصول و برندی که تحت آن محصول را تهیه می نماییم اشاره نمود. همچنین، میزان خرید بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد. همواره محصولی را که به صورت عمده خریداری نماییم طبیعتاً قیمت پایین‌تری نیز خواهد داشت و محصولاتی که به صورت تکی یا خرده فروشی خریداری می شوند قیمت های بالاتری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما