مرکز خرید رنگ های جدول خیابان +از دست ندهید

بسم اله الرحمن الرحیم. ایا برای ایام قبل از عید سال 98  نیاز به رنگ امیزی جداول خیابانها ی شهر خود دارید؟ایمن رنگ تاب همراه با شماست.و انواع رنگ های جدولی پایه اب و پایه حلال را تولید و عرضه می نماید.کجای ایران ،به دنبال مرکز خرید رنگ جدول می گردید؟ لطفا به مجموعه ی ما اعتما کنید  اماده ارسال رنگ جدولی به مرکزیت تهران ،قبل از خرید کلی هستیم.

خرید رنگ جدول

خرید رنگ های جدول خیابان

رنگ های جدولی برای محافظت از جداول سیمانی خیابان هاست و به شهر  زیبایی می افریند. و خیابانها را از پیاده روهها تفکیک می نماید. برای زیباسازی شهرهای خود به ایمن رنگ تاب اطمینان کنید. خرید رنگ جدول پایه اب با ماندگاری بالا و مقرون به صرفه برای شهرهای جنوبی و مرکزی  ایران و رنگ های روغنی برای شهرهای شمالی ایران توصیه می کنیم.چون این روزها هوا بسیار سرد و خشک شدن برای رنگ جدولی پایه اب دیر اتفاق می افتد.

خرید رنگ جدول

قیمت رنگ امیزی جدول خیابان

این روزها دوستانی  می پرسند که نرخ رنگ امیزی جداول خیابان چی هست؟ باید عرض کنیم که قیمت ها بسته به نوع جدول فرق می نماید. بعضی ازجداول نیاز به تمیز کاری دارند. بعضی از انها نیاز به بتونه کاری نیز دارند. اگر کارفرما نیاز داشته باشد که جداولشستشو شوند، باز هم شرایط فرق می کند.حتی نوع رنگ جدولی و پرایمر زیر کا و نوع رنگ امیزی نیز در ان دخیل است. در هر حال قیمت ها،متری 1200 تا 1600 تومان ممکن است ،تفاوت کنند.

خرید رنگ جدول

خصوصیات رنگ جدول پایه اب

  • نیاز به پرایمر زیر کار ندارد.
  • می توان جهت اجرای بهتر دوبار رنگ امیزی را انجام داد.
  • هر لیتر رنگ جدولی پایه اب حدود چهار متر مربع را پوشش می دهد.
  • برای جدول با ارتفاع 50 سانتی متر 8 متر طول رنگ امیزی انجام می شود.
  • این رنگ ها با خصوصیات نانویی که دارند مقاوم در برابر اشعه ی u v هستند.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما