مرکز پخش رنگ ترافیکی

ترسیم علائم، نشانه ها و خطوط ترافیکی یکی از الزامات محیط های شهری است تا نظم و انضباط وسایل نقلیه شخصی و عمومی و همچنین عابرین پیاده و دوچرخه سوار ها در بالا ترین حد ممکن صورت پذیرد. رنگ های به کار رفته در ساخت این علائم و خط کشی ها با رنگ های معمولی متفاوت بوده و به رنگ های ترافیکی شناخته می شوند. مجموعه ما فروشنده انواع رنگ ترافیکی با کیفیت بالا در سراسر کشور می باشد.

مرکز پخش رنگ ترافیکی

عوامل موثر بر قیمت رنگ ترافیکی

عوامل موثر بر قیمت رنگ ترافیکی

همانطور که در ابتدا اشاره شد، رنگ های ترافیکی به دلیل شرایط خاص و نیاز به تحمل بالای فشار، ضربه و همچنین سرما و گرمای محیط لازم است از ویژگی های متفاوتی برخوردار بوده و با سایر رنگ های بکار رفته در محیط ساختمانی متفاوت می باشد. به همین دلیل قیمت این رنگ ها با رنگ های عادی نیز متفاوت می باشد که در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت رنگ ترافیکی اشاره می کنیم.

اولین تفاوت رنگ های ترافیکی با رنگ های عادی، امکان ایجاد ضخامت در سطح مورد نظر بوده که این قابلیت در رنگ های عادی امکان پذیر نبوده و نمی توان ضخامت مورد نیاز را اجرا نمود. به دلیل عدم وجود حلال در رنگ ترافیکی، پس از اجرای خط کشی های ترافیکی حجم و ضخامت آن تغییری نکرده و حدود ۹۸ درصد از رنگ بر روی سطح باقی مانده و تنها ۲ درصد تبخیر می گردد.

همچنین در ساخت رنگ های ترافیکی از رزین های اکلریک استفاده می شود که حالتی چسب مانند را به رنگ داده و طول عمر و مقاومت آن را در برابر فشار و ضربات افزایش می دهد. بنابراین اینکه چه میزان رزین اکلریک در رنگ ترافیکی به کار رفته باشد نیز در سطح کیفی محصول و همچنین قیمت نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود.

ضمن اینکه زنگ های ترافیکی دو جزئی و سه جزئی بوده و به همراه رنگ، یک یا دو جزء دیگر نیز به مشتری داده شده که لازم است بر اساس نیاز با رنگ مخلوط گردد. برخی رنگ ها دارای یک جزء (یک مایع زرد رنگ) و برخی دیگر دارای دو جزء افزودنی می باشند (مایع زرد رنگ و یک ماده پودری شکل). بنابراین استفاده یا عدم استفاده از هر دو جزء افزودنی هم می تواند در قیمت نهایی رنگ برای خریدار و پیمانکار موثر واقع گردد.

قیمت رنگ ترافیک زرد

قیمت رنگ ترافیک زرد

مجمموعه ما عرضه کننده انواع رنگ های ترافیکی در کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و رقابتی بوده و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید. در صورت تمایل به کسب آگاهی از جزئیات فنی و قیمت این محصولات و همچنین سفارش رنگ ترافیکی زرد خواهشمند است با بخش فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما