مشاوره و فروش رنگ ترافیک اکریلیک

رنگ ترافیک اکریلیک جزو پوشش دهنده های شیمیایی می باشد که برای جدا کردن خیابان ها از این محصول استفاده می شود. رنگ های اکریلیک توسط برند های متنوعی تولید می ‌شوند که هر یک از آنها شرایط ویژه‌ ای برای فروش این محصولات در نظر می گیرند و برای انتخاب بهتر این محصولات مشاوره های رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

مشاوره و فروش رنگ ترافیک اکریلیک

آنچه باید از رنگ ترافیک براق اکریلیک بدانید

آنچه باید از رنگ ترافیک براق اکریلیک بدانید

رنگ ترافیک اکریلیک  ترموپلاست در گروه محصولات شیمیایی و پلیمری قرار می ‌گیرد که به دو گروه حلال نفتی و حلال آب تقسیم ‌بندی می ‌شود.

این محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات بسیار جالب هستند و می‌ توانند جایگزین بسیاری از رنگ های صنعتی باشند. از مهمترین ویژگی ‌های رنگ ترافیک اکرولیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ماندگاری بالا و دارای غلظت بالا
  • دارای خاصیت بازتاب بالا
  • دارای  مقاومت در برابر نور خورشید
  • دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی و دارای خاصیت سازگاری با محیط زیست
  • دارای قابلیت انعطاف پذیری و قابل استفاده روی سطوح مختلف اسفالتی و بتنی
  • قابلیت ترمیم دوباره و مقاوم در مقابل تردد و تحمل وزن بالا

رنگ ترافیک  اکرولیک داری بهترین و مرغوبترین مواد اولیه ارائه شده توسط کارخانه های سازنده رزین  که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر ویژگی‌ های برشمرده شده در فوق این محصول از خاصیت قابل شستشو بودن برخوردار می باشد که امکان استفاده از آن در کف های سیمانی و اسفالتی و حتی روی رنگ های اپوکسی در کف سالن های تولیدی صنایع مختلف را دارد.

خرید انواع رنگ ترافیک اکریلیک

خرید انواع رنگ ترافیک اکریلیک

بازار خرید رنگ ترافیک اکریلیک در قیاس با دیگر رنگ های صنعتی از رونق قابل توجه برخوردار است زیرا این محصول به عنوان بهترین گزینه برای خط‌ کشی خیابان های و بلوار ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

رنگ‌ اکرولیک به خاطر ماهیتی که دارد به سرعت خشک می‌ شود و نیازمند سرعت عمل بالا برای کار نیست. دیگر رنگ های صنعتی از این ویژگی برخوردار نمی باشند .

یکی دیگر از مهمترین مزایای انواع رنگ ترافیک اکریلیک این است که تنوع کیفی  بسیار زیادی به خود می ‌گیرد و باعث می شود که تمامی متقاضیان بتوانند از این محصول استفاده نمایند. البته هرچه استاندارد تر تولید شود بهتر است .

رنگ های اکریلیک  ترموپلاست  و ترموست دارای مقاومت خوبی در شرایط سخت جوی بوده یکی از دیگر ویژگی ‌های این محصولات به شمار می ‌رود که امروزه بازار خرید آن را نسبت به گذشته گسترده تر نموده است. در راستای این موضوع در برخی موارد در مهد کودک ها از این نوع رنگ ها به جای آب رنگ های معمولی در کف  نیز استفاده می شود.

برای خرید انواع رنگ ترافیک اکرویلیک باید از ویژگی های ساختاری آنها اطلاع داشته باشید تا بتوانید بهترین رنگ را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما