معرفی تینر مخصوص رنگ ترافیکی سرد

به نام خداوند

موضوع: معرفی تینر مخصوص ترافیکی یا حلال ترافیکی

با توجه به اینکه تینر ترافیکی  باید یه جوری باشه که به آسفالت اسیب نزنه و ب ارامی تبخیر شود. انتخاب تینر مهم می شود. معمولا برا تینر رنگ ترافیکی از سه حلال زایلین و تولوئن و استون استفاده می شود آن را تینر مخصوص می نامیم.

تینر های فوری 10000 و یا 20000  به خودی خود دارای  الکل و متانول می باشند و با رزین اکریلیک سازگاری ندارد. ممکن است بتوان با آن رنگ را رقیق کرد ولی نمیتوان به ماندگاری رنگ بعد از اجرا زیاد امیدوار بود.

تینر رنگ ترافیکی

تینر مثل خود رنگ نیست که دیتاشیتی داشته باشد. که خدمتتون  ارائه کنیم . با توجه به تجربه چندین ساله خدمتتون عرض کنیم که بنزین یا تینر های فوری مناسب رنگ ترافیکی سرد  نیستند. و رنگ را پوسیده و عمر رنگ را کم می کنند.

میزان مصرف تینر رنگ ترافیکی  سرد برای رقیق کردن

برای اینکه رنگ ترافیکی که با دستگاه اجرا می شود بتواند به راحتی اجرا شود بهتر است از 8 درصد تا 10 درصد وزنی رنگ به ان تینر اضافه کرد. ولی برا شستن و پاکسازی  مخزن رنگ و پیستوله رنگ پاش و پرت است بهتر است یه مقدار حلال رنگ ترافیکی بیشتری سفارش دهید .

بهترین روش اجرای رنگ ترافیکی سرد را در این مقاله بخوانید .

در کارهائی که با دست اجرا می شود بهتر است درصد سفارش تینر بیش از مقدار بالائی باشد ، چون اجرای رنگ بوسیله غلطک سرعت کمی دارد و سرعت تبخیر حلال رنگ ترافیکی بالاست و این باعث میشه میزان مصرف حلال برای رقیق کردن افزایش پیدا کند .

ایمن رنگ تاپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما