تولید عمده رنگ ترافیکی دوجزئی

برای ایجاد خطوط ترافیکی بر روی سطوح خیابان ها و جاده ها بهترین رنگ تحت عنوان رنگ ترافیکی دو جزئی شناخته می‌شود و تولید آن با قیمت مناسب توسط تولید کننده رنگ از مواد اولیه با کیفیت صورت می گیرد و مشتریان می توانند هر مقدار از این سنگ را برای هر نقطه از کشور که مایل هستند درخواست دهند تا به این ترتیب این رنگ در حجم های گوناگون و بر اساس نیاز مشتری برای آنها ارسال شود.تولید عمده رنگ ترافیکی دوجزئی

از رنگ دوجزئی ترافیکی چه می دانید ؟

  1. این رنگ بیشتر در پکیج 25 کیلویی همراه با پروکساید 250 گرمی و یا 200 گرمی عرضه می شود.
  2. رنگ ترافیکی دو جزئی بهتر است طبق سفارش و بروز تولید شود
  3. این رنگ بعد از بارندگی سر می شود و برای جلوگیری از سر خوردگی بهتر است یه مقدار سیلیس به آن افزوده شود.
  4. این نوع رنگ ماندگاری خوب تری نسبت به رنگ تک جزئی ترافیکی  دارد و بهتر است که با ضخامت بالای 1500 میکرون اجرا شود.
  5. هرچه آسفالت ریز دانه تر باشد می توانید مصرف رنگ را کاهش بدید
  6.  این رنگ اگه با رزین آلمانی تولید شود ماندگاری تا 5 سال را نیز تجربه می کند.

بررسی میزان چسبندگی رنگ ترافیکی به آسفالت

بررسی میزان چسبندگی رنگ ترافیکی به آسفالت

از ویژگی‌های خاص رنگ ترافیکی می‌تواند به قدرت چسبندگی بالای این رنگ به سطح آسفالت اشاره کرد و این رنگ به خصوص به دلیل داشتن ترکیبات مخصوص قادر است به سطح زبر آسفالت چسبیده و امکان کنده شدن آن به کمترین مقدار ممکن برسد.

میزان این چسبندگی این رنگ به اندازه‌ای است که تماس مداوم تایر خودروها و عوامل محیطی دیگر مانند آب باران و حتی یخبندان تاثیری بر این چسبندگی ندارد و باعث جدایی رنگ از سطح آسفالت نمی‌شود.

دو جزئی بودن رنگ ترافیکی یکی از عوامل اصلی ایجاد این اتصال است و وجود ترکیبات رزینی و پلیمری در این رنگ باعث می‌شود که بین آسفالت و رنگ بیشترین میزان تماس و در نهایت چسبندگی ایجاد شود و به این ترتیب رنگ امکان جدا شدن از سطح آسفالت را نخواهد داشت.

این چسبندگی در مورد همه رنگ های ترافیکی وجود دارد اما بین انواع رنگ ترافیکی از نظر میزان چسبندگی تفاوت است ولی بهترین و بیشترین میزان چسبندگی در انواع دو جزئی این رنگ مشاهده می‌شود که می‌تواند در هر شرایط محیطی دوام بیاورد و تابش مستقیم نور خورشید به آن نیز باعث از بین رفتن کیفیت رنگ و سوختگی آن نمی شود.

قیمت خرید رنگ ترافیکی دو جزئی

قیمت خرید رنگ ترافیکی دو جزئی

رنگ ترافیکی در نوع دو جزئی آن از قیمت خرید بسیار مناسبی برخوردار است و کسانی که قصد تهیه این رنگ را دارند می‌توانند به صورت مستقیم با شرکت ایمن رنگ تاپ  با شماره  تماس  02147620014 برقرار کنند و استعلام قیمت این رنگ را انجام دهند؛ برای اطلاع دقیق تر از قیمت روز این رنگ باید به صورت مستقیم با تولید کننده آن ارتباط برقرار کرد و نسبت به استعلام قیمت رنگ اقدام نمود.

نوع ظرف نگهداری این رنگ بر قیمت آن بسیار تاثیرگذار است و این محصول معمولاً در دو نوع ظرف پلاستیکی و قوطی های فلزی ارائه می‌شود که از نظر قیمت تا اندازه ای با یکدیگر متفاوتند.

قیمت خرید این رنگ ها در انواع آن مانند رنگ ترافیکی شیراز و رنگ ترافیک قزوین در همین سایت به نمایش گذاشته شده است و مشتریانی که مایل به تهیه این رنگ به شکل عمده برای استفاده در پروژه های ترافیکی هستند یا صادر کننده این رنگ ها  می باشند می‌توانند مستقیماً با متخصص و رنگ شناس ارتباط  برقرار کنند و از نرخ روز این رنگ باخبر شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما